Ik heb dit ook heel vaak en dus ook al een paar keer mijn kans verkeken, omdat het 2e streepje bij mij dus gewoon niet net zo donker word als de controle streep. Ik zou het gewoon lekker gezellig maken En als het toch 1 dag te vroeg is ga je de dag er op toch weer van bil Dan liggen ze en klaar en vuur je er nog eens wat extra op af
Heb gehoord en gelezen hier op het forum dat dames tegen de tijd dat ze het ei verwachten, 2 x op een dag testen, dus dat zal wel succes en plezier met klussen!
Hoezo zou je Clearblue maar 1x op een dag doen? Ik doe 'm wanneer mijn lh aan het oplopen is soms wel 3x op een dag omdat ik het begin van de piek wil vinden. Vanaf dan springt je ei binnen 48 uur. Hij kan ook al op de dag van je positieve test springen! Als je namelijk maar 1x per 24 test kan je ook net op het einde van je piek zitten wanneer je voor het eerst positief test. En als je er dan vanuit gaat dat je nog 48 uur de tijd hebt kan je dus te laat zijn voor een mogelijke bevruchting.
Staat in de beschrijving... Officieel niet want je hebt vanaf deze piek ong. 2 dagen de tijd zo staat het in het beschrijving clear-blue geeft eerder je piek aan dan het in werkelijkheid komt, dus in die 48 uur klussen en je hebt de maximale kans om zwanger te worden... heb het precies zo gedaan en was binnen 2 maand zwanger i.p.v.. die rotstreepjes...