Snap het niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door proudmommy2013, 17 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

#1 proudmommy2013, 17 nov 2014
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 nov 2014
    15 okt eerste dag menstruatie
    29 of 31 okt ovulatie gehad en gevoeld. 01 november leuke avond gehad.
    Dus 12 of 14 nov zou ik moeten menstrueren. Maar niks... 3 testen gedaan sinds donderdag en alle3 omowit, geen streepje te zien.

Ik heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen, na aug door medicijnen iets veranderd 27-30 dagen maar zit nu op dag 33

Zondag 9 november enorme buikpijn/ steken gehad en elke dag sindsdien wel wat gerommel.
    Heb sinds woensdag hoofdpijn die niet weg gaat, soms minder is en soms weer meer. Wat bloedneuzen... Verder voel ik niks naar mijn mening. Moe was ik al daarvoor en nog steeds nu.

Zal mijn cyclus dan nu langer zijn of is mijn hcg nog niet hoog genoeg?
    Bij eerste kindje wist ik dat ik zwanger was oo dag nod,dag na nod positief getest

2. kiwi31

kiwi31 Actief lid

9 mei 2013
    471
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    ja... ik was afgelopen maand 5 dagen overtijd... test omowit... gerommel, hoofdpijn... en helaas daar was toch weer die verdomde menstruatie...
    gewoon afwachten,en als je over twee weken nog geen menstruatie hebt naar de huisarts

3. ShampooL

ShampooL Niet meer actief

Kan zijn dat je deze maand een langere cyclus hebt. Maar het kan ook zijn dat je in verwachting bent.

Afwachten is het enige wat je kunt doen.
    En vooral niet stressen omdat je dan je menstruatie nog verder kan uitstellen. (makkelijk gezegd)

4. Lau1

Lau1 Lid

17 nov 2014
    26
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zelfde hier, 16okt. 1e dag vorige menstruatie. Had het dus afgelopen woensdag weer moeten worden. Tot nu tot nog helemaal niets.. Testen negatief (vanochtend nog 1 vd action gedaan)

Heb al wel 1,5week een soort buikpijn..

Er zit niets anders op als wachten denk ik..

Deel Deze Pagina