Ervaring gezocht voor aanschaf naaimachine

Discussie in 'De lounge' gestart door Emsy, 13 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.851
    1.668
    113
    Vrouw
    De naaimachine die ik van m'n oma heb geërfd is gesneuveld. Was zo'n loodzware degelijke singer.

    Nu wil ik er zelf een afschaffen. Heb al wat research gedaan en ga deze week ook langs bij een naaimachine winkel bij ons in het dorp maar hoor ook graag ervaringen.

    Budget is max rond de 300 euro. Ik ben nog een beginner dus het hoeft geen enorm uitgebreide machine te zijn maar wil er wel lang mee vooruit kunnen.
    Het gaat vooral om het maken van kleding, baby accessoires zoals hoes voor omkleed kussen, omslagdoek etc.

    Hebben jullie nog tips voor aanschaf, welke functies vind je onmisbaar, waar moet ik goed op letten. Dan kom ik ook met een duidelijk verhaal bij de winkel.
     
  2. Lexie74

    Lexie74 VIP lid

    14 sep 2006
    9.343
    189
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    gebruik even de zoekfunctie er was nog niet zo lang geleden een topic met zelfde vraag
     
  3. Emsy

    Emsy Fanatiek lid

    29 jan 2015
    1.851
    1.668
    113
    Vrouw
    Ik kon alleen topics vinden over een naaimachine van de Lidl & een vraag over een machine voor zware stoffen. Beide niet wat ik zoek. De topics daarvoor kwamen uit 2016/2017. Maar misschien kijk ik met m'n neus :o:.
     
  4. pippa26

    pippa26 Fanatiek lid

    14 mrt 2015
    3.030
    2.030
    113
    Ik wil het ook graag weten.. wil graag eens gaan starten met naaien :)
     
  5. crienatje

    crienatje Actief lid

    1 feb 2010
    344
    158
    43
    Ik heb de Singer 2250, kan er eigenlijk nagenoeg alles mee.
    Kinderkleding maken, verstelwerk.
    Prima machine en betaalbaar.
     
    Emsy vindt dit leuk.
  6. Chrystal86

    Chrystal86 Bekend lid

    13 mei 2020
    617
    672
    93
    Vrouw