Wie heeft er weleens de bekleding van de Joolz kinderwagen gewassen? Op de site staat dat het kan Maar dat ze niks garanderen. De binnenkant van de kap is crèmekleurig en ziet er echt wel viezig uit. Ook de luiertas binnenkant is vies. Ik weet niet hoe ik dat schoon moet krijgen. Ben bang voor nog meer vlekken? Iemand ervaring of tips?
Geen ervaring met de Joolz maar wel met die van de bugaboo (creme kleur), heb het gewoon in de wasmachine gegooid op 30 graden. Weer zo goed als nieuw eruit gekomen Luiertas heb ik ook op 30 graden gedaan in wasmachine, binnenstebuiten zodat de voering (waar bij mij vooral vlekken zaten) aan de buitenkant zit. Anders gaan de vlekken er alsnog niet uit. Ook die kwam er zo goed als nieuw uit
Joolz luiertas heb ik pas gewassen, crème binnenkant en groen buitenkant. Is er weer als nieuw uitgekomen! Ik heb een kort koud programma gedaan, wil binnenkort ook de rest gaan doen! Heb wel als tip gelezen om het gelijk weer nat om je wagen te doen!
bekleding in bad gewassen. Schoon uitgekomen, wel is er een stukje donkerder opgedroogd, doordat het water daar het langs heeft gezeten. Dan was die tip van @Raaf92 erg handig geweest.
Bekleding gewassen. Niet alle vlekjes eruit helaas. Luiertas moet nog maar durf ik niet zo goed, zit er karton ofzo in de bodem?
Hier ook alles van Joolz (crème kleurig) op 30 graden in de was gegooid, op een wol programma. En nat er weer omheen gedaan. Niet alle vlekken zijn er uit, maar het ruikt iig weer fris en fruitig zorg er wel voor dat je alle karton en dergelijke eruit haalt. En de luiertas heeft hier wel gewoon de wasmachine overleefd.