ik ben donderdag en vrijdag duidelijk mijn slijmprop verloren Voorlopig is men buikje op voorweëen na rustig Ik blijf wel regelmatig klodders rekbaar slijm met bruin in verliezen Zou men ventje eraan komen? Zo spannend Hormonaal is er wel vanalles aan het veranderen Vanmorgen opgestaan met een dik eczeem-oog Had er al heel zw last van , maar niet zo erg als vanmorgen Men ventje zen gewicht wordt al rond de 3,3 geschat en lengte tussen 49-51 cm (was afgelopen woensdag)
Kan, hoeft niets te zeggen Deed het hier iig niet... Ben in m’n eerste zwangerschap m’n slijmprop met een week of 32 al verloren. Baby is geboren na ingeleide bevalling met 38+0. In m’n tweede zwangerschap met 36 weken slijmprop verloren, vanaf een paar dagen daarna steeds wat bruin en roze bloedverlies. Ook hij is blijven zitten tot de ingeleide bevalling, was met 37+6.
Ik verloor hem met 38+6 en ben met 39+0 bevallen. Maar mijn VK benadrukte dat het echt niks hoeft te betekenen. Hij kan zelfs weer teruggroeien begreep ik. En dan verlies je hem opnieuw.
Ik verloor mijn slijmprop met 29weken op vakantie. Verloskundige gebeld en die zij dat het normaal was en dat ik me niet druk hoefde te maken. Mocht gewoon nog zwemmen en alles. De prop kon zoals eerder al genoemd ook weer terug groeien. Ben met 38 +3 bevallen.
Het kan, maar het hoeft niet. Bij mijn dochter duurde het alsnog weken na de slijmprop en ben ik uiteindelijk ingeleid. Bij mijn zoon ging het wel snel daarna. Succes! Laatste loodjes nu en hopelijk heb je je mannetje snel in je armen
Spannend hè! Hier ook de slijmprop verloren, maar verder voel ik nog niets... En verwacht ook weinig verandering daarin
Ik verloor hem duidelijk de dag voordat de bevalling begon. Het lijkt dus alle kanten op te kunnen, spannend!! Ik hoop dat jullie mannetje zich snel meld!
Hier met ruim 40 weken de slijmprop verloren. Tien minuten later begonnen de weeën, vier uur daarna had ik mn baby in mn armen... Maar zoals eerder al gezegd; het hoeft niks te zeggen.
Ik verloor hem met 40 weken en dag ernaar was me zoontje geboren. Al moet ik wel zeggen dat een paar minuten na de slijmprop ook mijn vliezen braken.