Sorry voor continu topics aanmaken, maar in de oude reageert al niemand meer dan... Nou gister ochtend had ik positief getest met mijn clearblue test.. En gisteravond hebben wij seks gehad rond 12 uur in de nacht... Nou heb ik vanochtend weer getest en nu was het een negatieve test.. Is mijn LH piek nou weg... En ik hoop dat ik niet te laat was met klussen.. Test je maar 1 ochtend positief??? Dus is mijn eisprong al geweest nu? Is de negatieve test daardoor?
Een positieve ovulatietest geeft alleen de LH-piek weer waarna er in de meeste gevallen een eisprong volgt. Een ovulatietest geeft dus niet de eisprong zelf weer! Binnen 24 tot 48 uur na een positieve ovulatietest kan er een eisprong plaatsvinden. Je was mooi op tijd met klussen hoor! Misschien vandaag nog een keer aan de slag.
Haha zoals ik eerder in een topic zei, het is ramadan dus ik kan niet elke dag klussen, mijn man is ook kapot moe 2 dagen achter elkaar wordt teveel, vanavond lukt het niet maar morgen misschien weer
Ik zit ook met het ramadan verhaal.... Na het eten rennen en dan snel klussen want voor zonsopgang moet je alweer gedoucht en al klaar zijn... Wel een gedoe hoor... Vandaag is het mijn laatste vruchtbare dag dus dan is het weer rustig. Hahah
Jaaa, daarom heb ik het maar 1 keer gedaan.. Het maakt niet uit😄 volgende maand maar als het neit lukt
Ja hij werkt 12 uurtjes en met het vasten is hij heel erg moe natuurlijk en als hij geen plezier zal hebben, heb ik het dan ook niet😀 beide moeten genieten