Action test negatief maar toch al 5 dagen na NOD.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door bRomy, 19 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ik heb op mijn NOD en 1 dag daarna een action test gedaan welke omowit bleef. Toch ben ik na 5 dagen nog steeds niet ongesteld terwijl dat al dag 40 is, en ik normaal toch stipt op tijd ben.

Dacht eergisteren onder het sporten ongesteld te worden maar nee hoor, en alle krampen die ik gehad heb hebben ook zijn werk nog niet gedaan want het is er nog steeds niet. Ik ruik ook nog niet naar ijzer (mijn vriend zegt dat hij het 2 dagen van te voren al ruikt als hij er met zijn snuffert in hangt) en normaal prikt hij mij vaak lek als ik sex heb net voor menstruatie, ook dat was niet het geval.

Ik blijf die test halen maar uitstellen want het is toch bijna altijd negatief, maar vind dit wel een beetje raar. Mijn baarmoedermond ligt wel al dichtbij maar hij staat niet open.. Ik weet het even niet meer hoor.. Als ik morgen als ik ga shoppen nog niet ongesteld ben toch maar even langs de kruidvat..

2. naomirebecca

naomirebecca Actief lid

16 apr 2015
    192
    10
    18
    Spannend!
    Misschien een andere test gebruiken i.p.v. de action? Je hoort/leest wel vaker dat die niet zo heel betrouwbaar zijn.

3. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    Hahahahahah als hij er net zijn snufferd in hangt, Hahah. Leuk verwoord.

Hoe lang ben je al van dr pil af? Wellicht kruitvat test halen?

4. Sharonn

Sharonn Actief lid

5 feb 2014
    127
    0
    16
    Ik moest ook erg lachen om de zin; Als hij er met zijn snufferd in hangt. Geweldig! Mijn man merkt het ook altijd en ik zelf ruik het ook als ik het moet worden.
    Ik had bij mn zwangerschap ook pas heel laat een positieve test, terwijl ik wel al hartstikke zwanger was. Ik was 5 dagen over tijd toen er een licht streepje kwam. Op dag 6 pas een knaltest.
    Ik was ook steeds teleurgesteld, terwijl ik zeker wist zwanger te zijn.

5. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Al een jaar of 8. Ik kreeg er zoveel bijverschijnselen van. Dus dan maar rubberen.

6. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ik heb besloten tot dinsdag te wachten. Dan ben ik 9 dagen over tijd. Dit weekend wil ik er even niet meer aan denken, ik voel van alles maar dat kan ook van alles zijn. Dus voor nu laat ik het even voor wat het is

7. catlady

catlady Bekend lid

26 jun 2013
    939
    397
    63
    Vrouw
    Nederland
    Welicht was je ei later dan verwacht?

Ik weet niet of je cyclussen altijd dezelfde lengte hebben. Maar probeer van je langste cyclus af te gaan.

8. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    Hoewel de action goedkoper is heeft deze meer hcg nodig dan de kv
    Dus ik zou verder testen met de kv

9. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ik ga die inderdaad dinsdag halen, wacht bewust nog even ivm mogelijkheid toch ongesteld te worden....

Maar ik voel wel plopjes. Net of een maiskorrel openklapt naar de popcorn vorm.. Kan dat nu al?

10. Koon

Koon Niet meer actief

Nee niet van een kindje. Die beweegt nog niet als je net 4 weken zwanger zou zijn.
    Dat zijn je darmen waarschijnlijk.

11. EvelyndeB

EvelyndeB Fanatiek lid

26 feb 2015
    1.576
    298
    83
    Eindhoven
    Ik heb ze beiden gedaan en bij mij was de action test veel duidelijker.
    Maargoed, duurde ook een paar dagen testen, wie weet.... Ik hoop t voor je!

12. Esma

Esma Bekend lid

Ik ben ook 3 dagen overtijd en vanochtend getest met action - test, blanco! Heb nu al 5 dagen gevoel vsn ongesteld worden, maar nog steeds niets te bekennen. Dus ik vraag me af of die action tests wel betrouwbaar zijn.

13. Kache

Kache VIP lid

11 jan 2012
    6.257
    1.165
    113
    Bij middelste kreeg ik 10 dagen na NOD pas een tuurtestje...
    Bij termijnecho een week teruggezet. Waarschijnlijk opeens een laat ei, eventueel gecombineerd met late innestelling. Hoe dan ook, wel zwanger dus, zenuwslopend wachten... (voelde me wel heel zwanger namelijk en dan is het frustrerend als testjes negatief blijven terugkomen, terwijl je nog nooit zo ver overtijd bent geweest...)

(heb bij derde om deze redenen getemperatuurd, zodat ik altijd zou weten wanneer ei gesprongen was en dus 'zeker' was van mijn NOD)

Veel succes!

14. bRomy

bRomy Lid

7 jun 2015
    68
    0
    0
    Zevenbergen
    Ik heb ff vlug een predictortje gehaald bij de appie, wel de express ivm onbetrouwbaarheid van de early. andere lag er helaas niet.

15. Elise1990

Elise1990 Actief lid

8 mei 2015
    185
    1
    16
    Vrouw
    Verzorgende ig
    Nieuwegein
    Ik heb ook action testen gedaan , maar zelfs tot 2 weken na NOD bleven deze spier en spierwit bij mij! Terwijl ik al positieve KV testen en clear blue digital in mn handen had gehad !

Heel vreemd ! Ik vertrouw die testen dus voor geen meter !

lady200 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina