Hey meiden, Hier een verwarde en ontmoedigde mama, we zijn al langere tijd bezig voor een tweede kindje. Helaas na vaker 5 dagen overtijd te zijn geweest breekt toch die menstruatie periode aan. Nu komt de hele rare situatie: 26 januari had ik mijn od moeten hebbeb, echter kwam deze precies 11 dagen te laat. Nu inmiddels op dag 4 met hele lichte bloedingen, in de 11 dagen nod heb ik 3 testen gedaan. 2 ervan waren zeer licht positief & de 3e was negatief. Nu ben ik nog steeds extreem moe, kan de hele dag slapen. Wil in de ochtend mijn bed amper verlaten. Ook nog eens mijn dochtertje ziek van haar spuitjes, dus kan het allemaal erbij hebben. Heeft iemand ervaring met deze situatie. Was je dan toch zwanger of toch niet? Hoor vaker mensen die eerst od krijgen en toch zwanger waren, maar dat helpt niet bepaald bij mijn onzekerheid. Mijn menstruatie is normaal compleet anders, in ieder geval heftiger dan nu. Nu gooi ik mijn maandverband als het ware weg, zonder echt te gebruiken. Zit niet mee nu, voel me ook nog eens wat depri. Zeker als ik ineens alleen beneden ben, lijkt wel alsof ik mezelf even niet ben.