Onzeker

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door priscillia91, 30 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. priscillia91

24 okt 2011
    23
    0
    0
    Gelderland
    Hallo dames,

ik zal zo kort mogelijk mijn verhaal vertellen.

14 februari 2014 kwamen wij erachter dat ik zwanger was. 4 maart zou ik mijn 1e echo krijgen. Maar die weekend daarvoor kreeg ik lichte bloeding. Ik ben toen 3 maart langs gegaan bij de verloskundige en kwamen we erachter dat ik een miskraam had. Het kindje (embryo) was er al niet meer. Alleen het zakje zat er nog en die is 5 maart eruit gekomen.

Na dat ik hersteld was van de miskraam zijn we het weer gaan proberen. Helaas tot nu toe zonder resultaat.

En sinds mijn miskraam kreeg ik elke keer mijn menstruatie op tijd.

Ik had afgelopen vrijdag 26 juni mijn menstruatie moeten hebben. Dus ik ben nu bijna 5 dagen overtijd. Ik heb al 3 testen gedaan van de action. (voor het eerst dat ik die van action hebt gebruikt). Maar alle testen waren negatief. Ik heb niet dezelfde symptomen als met de zwangerschap in februari. Mijn symptomen toen was dat ik beetje misselijk was - pijnlijke borsten - soort menstruatiepijn (bijna elke dag) en was veel moe. Mijn symptomen nu is dat ik wel wat meer vermoeid bent en mijn tepels zijn soms gevoelig en dat ik soms lichte menstruatiepijn heb. Maar meer symptomen heb ik niet.

Zou het misschien kunnen zijn dat ik niet genoeg HCG heb? of dat misschien de testen niet goed waren? Ik wil niet allerlei verschillende testen gaan kopen, want dat kost natuurlijk ook wat.

Iemand misschien advies of tips voor mij?

2. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    wat vervelend en verdrietig van je vorige zwangerschap. Hopelijk heb je nu meer geluk.
    Het zou toch kunnen dat je zwanger bent. Ik heb zelf negatieve ervaringen met tests van de action en ik heb ook gelezen dat het bij die tests beter werkt als je verder in de zwangerschap zit. De 2v5 van de kv vind ik persoonlijk beter en kunnen eerder testen.
    En niet iedere zwangerschap is hetzelfde, je zou dus andere symptomen kunnen hebben dan de vorige keer.
    Je zou een andere test kunnen kopen en nog eens testen. En anders nog even wachten of je menstruatie toch komt en zo niet even naar de huisarts?
    Ik hoop voor je dat t toch raak is!

3. priscillia91

24 okt 2011
    23
    0
    0
    Gelderland
    Ik zat toen straks al rond te kijken op internet over mensen die die test ook gebruikt hebben. De helft was er negatief over en andere positief.

Bij m'n vorige zwangerschap had ik die 2 test voor 5,- van Kruidvat + 1 test van de Etos. En die gaven positief aan toen ik ook ongeveer 5 dagen overtijd was.

Ik denk dat toch dat ik van de week weer die van de kruidvat ga kopen en die ga proberen. :)

Ik hoop ook dat het raak is. Elke maand hopen we dat ik niet ongesteld wordt.

4. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    Wat naar van je vorige zwangerschap! En inmiddels dus al weer een poos bezig...
    Ik heb helaas geen verstand van zwangerschapstesten, maar weet je wanneer je eisprong is geweest dmv ovutesten/temperaturen? Je schrijft wel dat je cyclus regelmatig is, maar misschien toch een keer een uitschieter er tussen?
    Succes! Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid.

5. Keke91

Keke91 Bekend lid

3 jul 2014
    644
    336
    63
    Vrouw
    Gelderland
    Ik zou denk ik ook kruidvat 2v5 eens proberen. Ik dacht dat die van action inderdaad vaak later een positief resultaat gaf of in ieder geval een stuk 'vager' resultaat.

Ik ga heel hard voor je duimen dat je snel een positieve test mag hebben en een succesvolle zwangerschap mag doorlopen.

6. priscillia91

24 okt 2011
    23
    0
    0
    Gelderland
    Mijn cyclus is 35 dagen/36 dagen.
    Ik weet ook wanneer mijn eisprong is.
    Ovulatietesten gebruik ik niet. Vind ze namelijk best prijzig.
    Ik doe wel aan temperaturen.

Maar ik wacht nog even af met testen. :)
    Misschien dat ik aankomend weekend weer ga testen. want dan ben ik een week overtijd. ;)

7. priscillia91

24 okt 2011
    23
    0
    0
    Gelderland
    Als ik weer ga testen dan koop ik gewoon weer die van 5,- van de kruidvat.
    Ik las gisteravond dat iemand testte met die van action en die gaf negatief en ze deed gelijk een andere test erachter aan en die gaf wel positief.
    En zo las ik nog meer soortgelijke verhalen erover.

Ik ga in ieder geval voor de zekerheid niet meer die van de action gebruiken. Heb er nu nog 1 test van de action in de la liggen, maar die ga ik nu niet gebruiken. ;)

Ik ga denk aankomend weekend opnieuw testen en anders volgende week. Want wil zo laat mogelijk testen omdat ik bang ben voor teleurstelling. Dus ik wacht liever een aantal dagen langer. :)

En hopen dat die testen positief aangeven. :D

8. priscillia91

24 okt 2011
    23
    0
    0
    Gelderland
    Helaas heb ik vandaag mijn menstruatie gekregen!
    Weer een teleurstelling. :(

9. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    He wat vervelend!:( Maar hij is er in ieder geval, dus je kan nu weer beginnen aan een nieuwe ronde! Hopelijk heb je dan meer geluk:)

Deel Deze Pagina