De buurvrouw stond daarnet aan de deur en ze zei dat hier een pakket is afgeleverd op dit huis nr. Ze had het briefje bij en er stond inderdaad ons huis nr op. Alleen... ik heb geen pakket van haar. Ik was vandaag niet thuis en heb geen pakket aangenomen. We vonden dit beide raar. Ik heb een soort mail via dhl site gestuurd met dit verhaal. Ik hoop dat ik reactie terug krijg. Ook zou zij ook contact opnemen morgen met dhl. Maar ik vind dit niet kunnen! Iemand zoiets ook mee gemaakt?
Heeft ze ook online gekeken? Want alleen een briefje met een huisnr zegt niet zo veel. Misschien is het wel de straat om de hoek met hetzelfde huisnr. Lijkt me sowieso niet jouw verantwoordelijk.
Ik heb wel eens meegemaakt dat er via de website werd aangegeven dat het was afgeleverd ( ik heb er heel de middag op zitten wachten. Echt niks ontvangen) Stond een andere handtekening op kon ik via de site zien.. Na zoeken kwam ik het pakket in de portiekopening op de eerste verdieping naast onze woning tegen Moeilijk om huisnummers te lezen blijkbaar. Was gewoon in de hoek gegooid..
Ja, ik heb wel eens meegemaakt dat er een compleet verkeerd huisnummer op stond. Toevallig kwam de buurman met het pakket naar buiten lopen, toen hij me zag. Ik was al onderweg naar de andere kant van straat Misschien kan ze even aanbellen bij een paar naaste buren? Vaak bezorgen ze het daar wel, lijkt me.
Nou mijn vriend zei ook al misschien bij andere buren per ongeluk en verkeerd huis nr opgeschreven. Ik zei dit dus tegen haar maar ze wilde niet aanbellen. Maar goed ik weet het verder ook niet. Ik weet nier of ze op internet gekeken had. Moet zeggen dat ik ook slechte ervaringen met dhl heb gehad!
Bij mij heeft een DHL bezorger ooit ook eens zo'n briefje in de bus gedaan, dat het bij de buren stond, maar hij had het gewoon in onze voortuin gedumpt. We hebben toen uiteraard een klacht ingediend, je zou er zo ruzie met je buren om krijgen.
Zoiets hebben we hier ook gehad. De buurjongen had kleding besteld in Amerika Hij had een briefje in de bus van de dhl,dat deze bij ons bezorgt zou zijn. Er zou ook getekend zijn voor ontvangst. Ik teken sowieso voor de buren,dus ik samen met de buurvrouw gekeken. Er was inderdaad getekend,maar niet door mij of mijn partner. Het pakket is nooit meer gevonden,maar het is uiteindelijk wel vergoed.
Hier ook eens gehad. Stond op dat bij nr 25 afgegeven was met naam erbij. Was het gewoon bij onze buren op nr 51 afgegeven. En we wonen niet in een flat ofzo.
Ik had het pakket van de overburen in ontvangst genomen. Op zijn briefje stond echter een heel ander huisnummer. Hij was blij dat ik het kwam brengen in een straat met 30 huizen Misschien kan ze dus bij de buren aanbellen?
Als ik haar was, zou ik ook bij de andere buren informeren. Ook ik heb eens een pakketje van DHL in ontvangst genomen voor buren van ons, maar het briefje was bij de verkeerde buren in de brievenbus gestopt.
Ik heb weleens gehad dat ik een niet thuis bericht had met het verzoek een afspraak te plannen, dus ik ging dat regelen met de code, staat er online dat het pakket is afgeleverd en dat er is getekend door iemand met een naam die ons niets zei. DHL gaf aan dat de niet thuis code waarschijnlijk twee keer gebruikt was. Lekker irritant, want toen kon ik dus niet plannen en had geen idee. Gelukkig is het gewoon de volgende dag alsnog gebracht.
Niet dhl maar hier ook wel wat gehad. Ik had online een computeronderdeel gekocht. Heel de dag op zitten wachten en niks. Na 17 uur verschijnt er op de website dat het pakket is afgeleverd en ondertekend door fox. Heb gelijk gemaild dat ik geen flauw idee had wie fox zou kunnen zijn en ik echt niks ontvangen had. Volgende ochtend kreeg ik mail dat de koeriersdienst de betreffende koerier gevonden had en die zei dat toen hij aanbelde de vrouw in bad zat en met handdoek om door het raam boven riep dat haar zoontje van 7 het zou aannemen en zijn naam zou neerzetten. Ik heb ze gelijk teruggemaild dat dat niet mogelijk was. Onze oudste was toen nog een baby en bovendien woonden wij in een bungalow, dus geen bovenverdieping. Heb erbij gezet dat ze dat konden nakijken via google earth. Dat hebben ze ook gedaan en kreeg toen ook mijn hele bestelling opnieuw toegestuurd.
wij hebben een keer gehad dat de postbode t verkeerde nummer opgeschreven had. had door geteld ipv terug geteld zegmaar. Ik zou als ik de buurvrouw was dus toch even bij de dichtstbijzijnde buren aanbellen.
Jeetje, een pakket wat voor de deur/in de tuin/in de container gegooid wordt vind ik al schandalig, maar deze maakte het wel heel bont zeg, gewoon een verhaal verzinnen en glashard liegen. Het lef..
Dat hoeft natuurlijk niet per se. Kan zijn dat ie dat die dag wél echt meegemaakt had, en in zn herinnering was het bij dat adres. Gewoon twee dingen door elkaar gehaald misschien?