Per 1 februari stopt mijn gastouder helaas met de opvang van mijn zoontje. Ik heb gelukkig al iemand anders op het oog die gastouder wil worden van (dan) twee kinderen maar zij is nog niet aangesloten bij een gastouderbureau. Goed moment om denk ik te switchen van gastouderbureau. Ik zit zelf aan GOB te denken; gezien het goedkope tarief per maand (35 euro). Heeft iemand ervaring met dit bureau of een ander goedkoop bureau?
Ik ken Koba alleen van naam, volgens mij staan ze wel goed bekend. Maar voldoet je gastouder wel aan de eisen als ze nu niet aangesloten is?
Dank je wel voor je reactie! Mijn nieuwe gastouder is momenteel nog schooljuf en is nu bezig om alles te regelen om gastouder te worden vandaar. Ze is ook al bezig met een ander gastouderbureau maar die vind ik veel te duur en ze vind het niet erg om bij 2 bureau´s aangesloten te zijn. Iemand anders nog een reactie
Ja ik heb altijd bij Koba gezeten, verder prima bureau. Moet wel zeggen dat ik nooit problemen met de gastouder heb gehad en dus ook Koba niet nodig heb gehad in de bemiddeling.
wij zater bij flexmoeders, prijzen weet ik niet meer precies zou je op de web-site moeten kijken www.flexmoeders.nl Het ging daar per aantal uur dat je opvang nodig hebt. ff snel opgezocht het is vanaf 25 euro per maand
Ik sta sinds kort geregistreerd bij GOB all kidz dit is de goedkoopste van Nederland 27,50. zonder bijkomende kosten.
Dat is dan niet het goedkoopste bureau van Nederland. Ik werk samen met Aphra's gastouders en de bemiddelingskosten zijn 0,25 per uur. Als je dus minder dan 110 uur per maand afneemt is dat goedkoper Maar je hebt wel gelijk 27,50 per maand is niet duur, want er zijn ook bureau's die 2,50 per uur vragen... APHRA's TARIEVEN