beïnvloed utrogestan de rijvaardigheid?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Bruni, 15 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    In het ziekenhuis bij de apotheek werd mij gezegd van niet, maar zie nu in de bijsluiter dat je er suf en slaperig van kan worden. Kan iemand mij vertellen of dit wel of niet kan? Ben namelijk afhankelijk van de auto qua werk.

2. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Nee dit medicijn beïnvloed niet. Meeste moeten t 12 weken gebruiken, dan zou je best lang niet mogen rijden ;)

3. Bruni

Bruni Actief lid

17 okt 2012
    487
    5
    18
    Dankje! Het leek mij ook niet, aangezien zoveel het zolang gebruiken. Maar er zit zo'n gele waarschuwingssticker op het doosje.

4. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Je kunt er zeker wel moe/slaperig van worden, maar dit is voor iedereen anders.

Let wel op dat als je een ongeluk veroorzaakt (ook al zeg je dat het niet komt door vermoeidheid) dat het wel jouw schuld is, omdat je een medicijn neemt met de gele sticker!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Nog nooit van gehoord... Hier geen gele sticker op de doosjes, hoor!

6. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.029
    3.841
    113
    Vrouw
    Thuis
    Je kunt er extra moe van worden en ernstige vermoeidheid beïnvloed de rijvaardigheid, dus probeer je slaap te respecteren wanneer je utrogestan gebruikt.

Ik heb 2 maal 20 weken lang utrogestan gebruikt ivm een hoogrisico zwangerschap, 2 bolletjes per dag en de tweede keer had ik nergens last van, maar de eerste keer had ik ineens veel meer energie toen ik met de pillen stopte.

7. Deebje

Deebje Bekend lid

2 mrt 2013
    960
    27
    28
    Vrouw
    Ja voor mij beïnvloed dat het wel. Ik ben vrij moe en suf ervan en onhandig en traag.
    3x daags 2 pillen.

En nee niet 12 weken, na 2 weken nemen de klachten af want dan weet je lichaam eraan...

Bij iedereen anders.

8. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Ben ik wel nieuwsgierig naar.. krijg jij direct symptomen, of pas na een paar dagen?
    De vorige ronde kickte het bij mij pas echt in op ongeveer de 6de dag van gebruik..
    Ineens elke dag misselijk, heel vermoeid etc.

9. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Hier ook nooit een gele sticker op die doosjes gehad, maar wellicht dat het tegenwoordig aangepast is?

10. Catmommy

Catmommy Fanatiek lid

8 okt 2013
    1.872
    4
    38
    NULL
    NULL
    Denk het dan, ik heb wel een gele sticker erop telkens:(

Deel Deze Pagina