In het ziekenhuis bij de apotheek werd mij gezegd van niet, maar zie nu in de bijsluiter dat je er suf en slaperig van kan worden. Kan iemand mij vertellen of dit wel of niet kan? Ben namelijk afhankelijk van de auto qua werk.
Nee dit medicijn beïnvloed niet. Meeste moeten t 12 weken gebruiken, dan zou je best lang niet mogen rijden
Dankje! Het leek mij ook niet, aangezien zoveel het zolang gebruiken. Maar er zit zo'n gele waarschuwingssticker op het doosje.
Je kunt er zeker wel moe/slaperig van worden, maar dit is voor iedereen anders. Let wel op dat als je een ongeluk veroorzaakt (ook al zeg je dat het niet komt door vermoeidheid) dat het wel jouw schuld is, omdat je een medicijn neemt met de gele sticker!
Je kunt er extra moe van worden en ernstige vermoeidheid beïnvloed de rijvaardigheid, dus probeer je slaap te respecteren wanneer je utrogestan gebruikt. Ik heb 2 maal 20 weken lang utrogestan gebruikt ivm een hoogrisico zwangerschap, 2 bolletjes per dag en de tweede keer had ik nergens last van, maar de eerste keer had ik ineens veel meer energie toen ik met de pillen stopte.
Ja voor mij beïnvloed dat het wel. Ik ben vrij moe en suf ervan en onhandig en traag. 3x daags 2 pillen. En nee niet 12 weken, na 2 weken nemen de klachten af want dan weet je lichaam eraan... Bij iedereen anders.
Ben ik wel nieuwsgierig naar.. krijg jij direct symptomen, of pas na een paar dagen? De vorige ronde kickte het bij mij pas echt in op ongeveer de 6de dag van gebruik.. Ineens elke dag misselijk, heel vermoeid etc.
Hier ook nooit een gele sticker op die doosjes gehad, maar wellicht dat het tegenwoordig aangepast is?