Ervaring griep tijdens punctie?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Eggerthon, 28 okt 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eggerthon

Eggerthon Lid

26 jul 2023
    22
    5
    3
    Vrouw
    Goedendag dames,

Ik vraag me af of er dames zijn die tijdens hun punctie toevallig ziek waren.

Morgen heb ik mijn punctie, ben al een paar dagen niet fit maar voel me ondertussen echt niet lekker meer. Heb al bijna geen stem meer van het hoesten.

Ben nu een beetje bang dat de eicellen en evt embryo's hun kwaliteit verliezen door het ziek zijn.

Vandaar de vraag of er andere zijn die dit hebben meegemaakt?

2. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Ik had een corona besmetting tijdens punctie, ook mijn man was positief.
    Nadien erg beroerd en heel veel gehoest. En ja......ik was zwanger van het embryo dat teruggeplaatst was.....nooit, maar dan ook nooit verwacht dat ik juist toen zwanger zou raken. Het voelde voor mij bij voorbaat al als een mislukte poging.

3. Eggerthon

Eggerthon Lid

26 jul 2023
    22
    5
    3
    Vrouw
    Hai @anoniem02

Dankjewel voor je bericht. Fijn om te horen dat het toch nog kan. Ondertussen heb ik de punctie gehad. 17 eicellen, 11 embryo's en 1 verse terugplaatsing. Bij ons vallen er altijd veel af en gaat er max 1 de vriezer is. Dus nu hard aan het hopen dat er in ieder geval weer iets de vriezer in kan. En nu weer de lange, lange,lange wachtdagen in.

4. anoniem02

anoniem02 Actief lid

22 mrt 2016
    411
    212
    43
    Spannend die lange onzekere wachtweken!! Ik hoop met een positief resultaat.
    11 embryo's is een mooie opbrengst!! Laten ze bij jullie op het laboratorium de embryo's doorgroeien tot dag 5? Is dat de reden waarom dan zoveel embryo's afvallen?

Ik hoop heel erg op een goede uitkomst voor jullie, veel succes!

5. Eggerthon

Eggerthon Lid

26 jul 2023
    22
    5
    3
    Vrouw
    Ja klopt, ze gaan op dag 5 pas de vriezer in. We hebben nu van de 4 vorige rondes maar 2x 1 cryo gehad. Eerste ronde ivf hadden we helemaal geen embryo's en daarna icsi gedaan. De ronde waar mijn zoon uit kwam hadden we niet veel embryo's en uiteindelijk niets in de vriezer.

Dus we hopen heel hard dat er deze ronde weer eentje de vriezer in mag. Kan ook nooit de brief afwachten. Bel meestal het ziekenhuis. Dus dat ga ik maandag ook maar even doen.

6. Eggerthon

Eggerthon Lid

26 jul 2023
    22
    5
    3
    Vrouw
    Ik heb gebeld en we hebben 4 embryo's in de vriezer! Ben helemaal flabbergasted:)

anoniem02 en Narcisje vinden dit leuk.
  7. Eggerthon

Eggerthon Lid

26 jul 2023
    22
    5
    3
    Vrouw
    Vandaag was de testdatum van het ziekenhuis. Ik ben zwanger! Gezien we eerder 2 miskramen hebben gehad met 5 weken zijn we voorzichtig positief. Mocht alles goed gaan dan hebben we 6 december de eerste echo.

Deel Deze Pagina