Vandaag (5 weken 3 dagen) afspraak met MvM. Ze komt om 20.30 en vroeg of ik van te voren wat urine wilde opvangen voor de test. Moet dit ochtendurine zijn? Zo ja, (hoe) kan ik ochtendurine bewaren?
Nee hoor hoeft geen ochtendurine te zijn! Bij mij kwam ze ook pas om 8 uur en heb het 10 minuten voor die tijd opgevangen.. Succes met de flessen vol krijgen!
Bij het kruidvat zijn er speciale opvangbakjes te koop met dop. Erg handig. En het hoeft idd geen ochtendurine te zijn En gefeliciteerd met je zwangerschap natuurlijk!
ehy apart, bij mij is ze 2 weken geleden ook langs geweest maar ik moest wel ochtend urine opvangen! en idd ook in een opvang bekertje ding van de kruidvat (A) ze kwam bij mij ook eind van de dag.. heb het potje dicht achter mijn wc pot laten staan heel goed dat je mee doet!!! ik ben helaas afgekeurd, bij de bevalling van mijn zoon heb ik een bloedtransfusie gehad.. dus nu ben ik niet 'schoon' meer genietse van je zwangerschap!
Bedankt voor jullie reacties! Ze is langs geweest en ochtendurine hoefde inderdaad niet. De testlijn was meteen al donkerder dan de controlelijn, het is echt een knaltest geworden. Mocht mijn urine dan ook meteen in de kannen doen en beginnen. Heb de test in mijn album staan. Dit was dus met avondurine.