ervaring grote dooierzak?

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Skippy87, 6 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    Hoi allemaal..
    Even in het kort..
    -2 weken terug.. echo..nauwelijks iets te zien, vruchtzakje mwt friemels.. +/- 5 weken (ik dacht minimaal 6)
    -Afgelopen woensdag.. echo.. grote dooierzak, vruchtzak 6.3 weken, geen baby..
    -Vandaag toch nog een echo.. baby gezien, mogelijke hartslag gezien (baby was net 5 mm, maat van 6.2 weken) en een enorme dooierzak in de vruchtzak.. vruchtzak niet opgemeten..

Na de echo van woensdag dagen we allemaal dat het helemaal mis was.. ik kreeg 5% kans van slagen..
    En nu zagen we toch een baby met een lichte hartslag..

Alleen de termijn klopt niet.. (terwijl ik weet wanneee mn eisprong was.. ik loop echt een week achter) en die dooierzak is heel groot..
    Maar er is groei..
    Iemand hier ervaring mee?
    Ik had het namelijk al opgegeven.. en nu heb ik weer hoop..

2. Mamavanle

Mamavanle Actief lid

18 sep 2014
    459
    5
    18
    NULL
    NULL
    Hier twee keer een vruchtje met een week groeiachterstand en twee keer een goed kloppen hartje maar helaas stopte beide hartjes ook weer. Toch hoor je vrij vaak dat het toch goed komt. Sterkte met het afwachten!

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Mijn dochter liep ook een week achter op groei, maar wat zij je echoscopiste over de grote dooierzak?

4. Anne1234

Anne1234 Actief lid

25 mei 2011
    346
    0
    0
    dutch capital
    Hier ook eens een zwangerschap met vergrote doorzak gehad. Helaas liep dat niet goed af ( wel een hartje bij de eerste echo met 6 weken, met 8 weken was t mis)

5. Skippy87

Skippy87 Actief lid

22 mrt 2013
    438
    1
    0
    De echoscopiste vond de dooierzak zorgelijk..
    Maar ze zei "geef de hoop niet op"

6. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Het kan echt nog twee kanten op. Persoonlijk zou ik er rekening mee houden dat het niet goed zit. Je bent zeker van je eisprong en vruchtje loopt een week achter. Daarnaast een dooierzak die groter is dan normaal. Schat de kans dat het mis gaat dus wat groter in dan dat het goed zit, maar er is zeker nog wel hoop.
    Slopend dit. Je kunt niets anders dan wachten tot de volgende echo. Duim voor je!

Deel Deze Pagina