Beste ervaringsdeskundige! Ik heb mijn verhaal al gedeeld op de pagina maar in een ander stadium dus nog bij zwangerschapstesten etc. Ik testte op 1 maart 2 weken zwanger met de Clearblue test. Dit kwam overeen met de ICSI behandeling en terugplaatsing. Maar diezelfde dag werd ik mega ongesteld. Ik had op 2 maart een bloedonderzoek en daar was mijn HCG goed nl 183. Omdat ik ook pijnlijke kramp had wilde het ziekenhuis een BBZ uitsluiten en kregen we een echo en bloedonderzoek op 4 maart. HCG was verdubbeld naar 388 en op de echo zat een stip in de baarmoeder die de zwangerschap 'kon zijn'. Geen harde uitspraken van het ziekenhuis want het bloeden was slecht en weinig te zien nog op de echo. Ik moest terugkomen en heb dat gisteren gedaan. HCG inmiddels gestegen naar 1005 en wederom een echo. Hier was een zwangerschap te zien van ongeveer 2,5mm maar nog geen zekerheid want het is met 5 weken nog te pril iets te zien. Het bloeden is wat afgenomen maar nog niet 100% dus we moeten nog steeds rekening houden met een MK ondanks dat daar verder nog niet echt symptomen van zijn. Maar nu zit mij een opmerking van de Gyn best dwars en ik hoop dus dat iemand dit misschien herkent. Ze zei dat de embryo wel extreem laag zat. Het was niet persé slecht nieuws maar ook niet goed? Wie weet waarom niet en wat dit dan inhoud? We zijn behoorlijk ongerust na dit bezoek. Iemand een idee?
Ik heb een echo gehad met circa 7 weken en ook een kindje dat erg laag zat. Is helemaal goed gegaan. De echoscopiste maakte ook een opmerking erover maar volgens de vk was het niet vreemd Ik hoop dat alles goed zit ts, en gefeliciteerd natuurlijk met de zwangerschap!
Mooi om te lezen dat het ook goed kan gaan! Ik houd de moed er in. Bedankt voor de felicitatie (durf er nog niet goed in te geloven)