Hoi hoi meiden, Wij gaan voor een brusje voor onze dochter van 11 maand. We zitten nu in de 3e ronde. Ik wilde deze ronde eigenlijk beginnen met ovulatietesten maar dit valt me wel een beetje tegen. Ik heb nog geen positieve ovulatietest gehad en ik heb zelf ook het gevoel dat mijn ei nog niet is geweest, maar toch ik word steeds zo onzeker als die test negatief is. Dan denk ik: ik heb toch wel een eisprong deze maand? Of ik heb ik hem al gemist? Al dat soort dingen. Ik heb ook geen zin om er zoveel mee bezig te zijn, dus nu klussen we gewoon om de 2 of 3 dagen, dat moet toch voldoende zijn dacht ik zo... dan kun je je ei toch niet missen?? We zien het wel weer wat deze ronde brengt!! Liefs Jelisa
Normaal is om de 2 of drie dagen goed. De gyn van een goede vriendin heeft tegen haar gezegd om de 36 uur klussen.
Ik heb altijd gehoord dat om de dag het beste is ! Hebben wij zelf verleden week ook van onze arts gehoord dus hou me er maar aan he Succces ..... Liefs belin
je zit vandaag op dag 15 dus wie weet is je eisprong later? kan best toch? Om de dag seks schijnt t beste te zijn...mis je je eitje iig niet. Maar ja wij hebben nu ook al 3 rondens heel goed en juiste moment seks gehad...en niet zwanger dus is natuurlijk geen garantie..
Zaadcellen leven gemiddeld 2-3 dagen. Dus je kunt het beste om de dag klussen, om je eisprong niet te missen. Om de drie dagen is net iets te weinig. Succes!