De ring weggedonderd!!

Discussion in 'Anticonceptie' started by Doula, Nov 12, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Doula

Doula Fanatiek lid

May 24, 2010
    1,158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Pfff... ik ben zo kwaad en gefrustreerd!!!:x

Paar jaar geleden ben ik begonnen met de pil. Daar ben ik ontzettend depressief van geworden. Daar ben ik mee gestopt.
    Toen spiraal, ook geen goede ervaringen.

En nu raadde de dokter mij de nuvaring te gebruiken. Heb hier toen ook een topic gestart. Heb hem nu bijna 2 maand in gehad. Maar ik ben weer ontzettend depressief! Ik wordt er gestoord van. Misschien komt het door het weer oa. Maar ik denk ook weer van die hormonen, ook al zei de dokter dat daar weinig in zat. Heb hem gister eruit gehaald en ik denk dat ik nu gewoon voor altijd door ga met het stomme condoom. :x

Wat moet ik nou??:(

2. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

May 8, 2007
    393
    0
    0
    Hoi Doula! Hier nu zo'n 5 maanden aan de ring. Ook omdat ik ontzettende stemmingswisselingen had met de pil..een hele lichte overigens. Nu heb ik evengoed wat stemmingswisseligen maar dat hoort erbij met of zonder anticonceptie. Ik zou het toch nog even aankijken..dit omdat 2 maanden gebruik over het algemeen toch te kort is.

3. ylaisa271982

ylaisa271982 Actief lid

May 8, 2007
    393
    0
    0
    Ze adviseren overigens om het minmaal 3 maanden te gebruiken omdat je daarna pas tot een duidelijke conclusie kan komen..ook al denk je miss dat er binnen nu en een maand geen verschil kan komen..toch zou ik het even aankijken nog..en misschien zelfs tot max een half jaar.

4. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    hier ook altijd heftige reacties op hormoongebeuren
    moet zeggen dat mijn ervaring met nuvaring etc zowieso prut waren.

misschien zou je de yasmin pil kunnen uitproberen? daar zitten andere stofjes in dan in andere anticonceptiemiddelen

5. hier juist (tot nu toe) positief over de ring!

na de bevalling van de jongste spiraaltje laten zetten, vreselijk! Was soms gewoon 4 weken achter elkaar ongi, vreselijk chagrijnig en nergens zin in (seks ook niet..)

spiraaltje laten verwijderen en na 2 weken begonnen met nuvaring en nu veel lekkerder in mijn vel, krijg weer zin in seks, iets meer energie (ga volgende week abonnement op sportschool afsluiten, dus hopelijk NOG meer energie)

6. carlijne

carlijne Lid

Apr 10, 2010
    21
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook last van down, sjagie en barstende hoofdpijn met de nuvaring. En ik verloor gewoon bloed tussendoor, terwijl dat volgens de nuva-ppltjes niet zou mogen.

7. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Daarbij nog niet over gesproken dat je hem ook kan verliezen.. Nee ik haat die ring. Maar met de pil blijf ik spugen dus nog een half jaartje volhouden!! na de tweede is mijn man aan de beurt:D

8. jada08

jada08 VIP lid

Jan 14, 2009
    7,567
    332
    83
    Ik vind die ring ook helemaal niks.

Werd er heel chagarijnig van en had ook totaal geen zin in sex.

Slik nu helaas weer de pil.

9. laravelk

laravelk Fanatiek lid

Oct 8, 2010
    2,970
    2
    38
    ik heb er ooit twee ingestopt, kon nr 1 niet meer vinden :D ik vind het een gekloot met seks, als je daar uberhaupt al zin in hebt...
    En ik was na 3 maanden zo depressief dat onze relatie er zwaar onder begon te lijden, dat ding weggeflikkerd enne...zwanger geworden.

10. Within

Within Niet meer actief

Wat voor spiraal heb je gehad? Je hebt een hormoonspiraal en een koperspiraal.. Die laatste komen geen hormonen aan te pas..

Eventueel zijn er nog pleisters of een implantaat. Die zijn sowieso ook met hormonen, maar misschien helpt het?

11. Duckertje

Duckertje Fanatiek lid

Jun 16, 2010
    1,489
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier een aantal jaren de nuvaring gebruikt, en depri!

Ik was hem in april zo beu dat ik hem de deur uit heb gedaan! Ik heb me lang niet zo goed gevoeld!!

12. lauraa

lauraa Actief lid

Nov 17, 2010
    230
    17
    18
    Ik heb bijna 2 jaar lang de Nuvaring gebruikt, en totaal geen problemen mee gehad! Vond het juist een verademing, nooit meer een pil vergeten en tussentijds ongi worden..

Share This Page