Ervaring gyno-daktarin.

Discussie in 'Gezondheid' gestart door sweetdreams, 29 mrt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetdreams

    sweetdreams Fanatiek lid

    25 jan 2012
    3.497
    2.219
    113
    Heb momenteel last van een schimmelinfectie. Ooit 2x eerder gehad en toen een canesten-gyno gebruikt maar nu ivm zwangerschap Gyno-daktarin voorgegeschreven. Bij Canesten was ik beiden keren de volgende dag al pijn vrij en 2 dagen later helemaal klacht-vrij. Nu heb ik maandagavond die daktarin-ampul ingebracht en ik heb nog steeds pijn, roodheid en jeuk. Is het normaal dat dat zo lang duurt? Dokter zei een paar dagen.
     
  2. kleinepien

    kleinepien Fanatiek lid

    1 mrt 2013
    1.363
    1.416
    113
    Vrouw
    Oost-Groningen
    Ik zou vandaag nog een keer langs de huisarts gaan. Ik heb een tijdje na mijn vorige zwangerschap een schimmelinfectie gehad die enorm hardnekkig was. 3dagen van die eitjes inbrengen, en ipv werkn, brandden ze alleen maar. Ik werd gek van de jeuk en pijn.
    Uiteindelijk kreeg ik toen iets anders (capsule die ik oraal moest innemen, icm zalf voor de buitenkant) en dat werkte wel.
    Beterschap!
     
  3. Monique93

    Monique93 Fanatiek lid

    14 aug 2015
    3.160
    570
    113
    Nee dat is niet normaal, ik zou vandaag de huisarts weer bellen.
     
  4. Evi88

    Evi88 Niet meer actief

    Bij mij was het juist andersom. Ik kreeg een allergische reactie op de Canesten ampul en de klachten werden veel erger. Daarna Daktarin gebruikt en toen was ik er zo vanaf.

    Ik zou inderdaad even met jouw huisarts overleggen!
     
  5. marb

    marb VIP lid

    21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    De bedoeling is wel dat dat spul (allebei) snel werkt. Ik zou de dokter nog even bellen.
     

Deel Deze Pagina