Ervaring Haarextensions

Discussion in 'De lounge' started by Purified, Oct 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Purified

Purified Fanatiek lid

Mar 28, 2013
    1,223
    1
    0
    Ik mis al jaren de lengte van mijn haar die ik vroeger had.. gewoon mooi lang... en ik zat net te kijken voor haar extensions..

Prijzen zijn.. best behoorlijk zie ik.. alhoewel dat ook weer varieerd per merk

Wie heeft er een beetje ervaring mee? Fijne kapper of fijne merk?

Advies is graag gewenst!

2. novaa

novaa Fanatiek lid

Dec 28, 2009
    3,286
    0
    36
    Ik heb het een keer laten doen toen ik spijt had van mijn kortgeknipte haar. Op zich was ik wel tevreden. Heb het door iemand bij haar thuis laten doen. Ze is wel kapper van beroep en doet dit er bij. Ik had van die extensions die je smelt in een plukje eigen haar.

Wat ik alleen niet wist is dat je het eigenlijk onwijs vaak moet borstelen (was mij niet verteld). Ik kreeg in no time klitten erin en het ging helemaal filten. Er was geen doorkomen meer aan. Toen heb ik het er maar weer uit laten halen (was na 5 maanden ongeveer). Die kapper zei dat het best nog wel had kunnen blijven zitten maar dat vond ik echt niet. Er hing een soort plakkaat op mijn achterhoofd.

Ik schrok ook van wat er van mijn eigen haar overbleef, erg dun en futloos. Heeft me een paar maanden gekost voordat het weer hersteld was. Ik zou dus eerder kiezen voor extensions die je in kunt klippen bijvoorbeeld.

3. Olicha

Olicha Niet meer actief

Ik had voor mijn zw. Vaak extensions in. Lijm
    Extensions. Geeft mooi volume en verlenging maar zoals hierboven gezegd. Beschadigd je haar wel. Je moet er op een goede manier mee omgaan.

Ik koop mijn extensions in den Ilp en plaats ze zelf. Zij plaatsen ook haar in hun salon. Zij gebruiken So cap: fijn indianen haar ( echt fijn haar) en ze kunnen het ook met ringetjes bevestigen wat weer beter is voor het haar.

4. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

Nov 2, 2008
    1,853
    127
    63
    In een huis
    Extensions heb ik 1 x gehad.
    Zag er echt mooi uit maar ik zal het nooit meer doen.
    Het heeft mijn eigen haar erg beschadigd.

5. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Idem mijn verhaal..

6. BeebieBeeb

BeebieBeeb Fanatiek lid

Mar 6, 2011
    4,672
    591
    113
    Groningen
    Google eens op flip-inn extensions..

Een vriendin van mij heeft dat en het ziet er echt supermooi uit en beschadigd je eigen haar niet! Je moet wel al een beetje lengte van jezelf hebben..

7. zoe1

zoe1 Fanatiek lid

Feb 9, 2012
    2,070
    0
    36
    NULL
    NULL
    #7 zoe1, Oct 8, 2013
    Last edited: Oct 8, 2013
    Ik heb weave, koop mijn haren altijd bij realhair exclusive (meestal online). Je kan het ook in de winkel kopen.

Ik laat het er meestal 3 maanden in zitten en gebruik de haren dan 2 keer. Je kunt het beste brazilian hair nemen, ik heb deze al jaren en is super kwaliteit!

Ik laat het altijd bij een B salon er in zetten, neem dan zelf mijn haar mee.

Share This Page