Afgelopen maandag zou ik bij de huisarts het mirenaspiraal laten plaatsen. Echt maanden over nagedacht, want eng etc. etc. Ben ik eindelijk zover; lukte het dus niet. Een hoop gewrik en gewroet daar van binnen. Iets met opmeten. Spiraal nog in de verpakking. Huisarts vertelde iets met pakken van de baarmoeder.. kan het niet plaatsen, maar deed even pijn. Niet extreem, maar niet dat je zegt "doe nog maar een kwartier". Ik weet dat mijn baarmoeder iets gekanteld is, dat zei ze ook. Enfin. Na tien minuten een hoop gezeur daar van onderen, is ze gestopt en verwees ze me door naar de gynaecoloog. Daar kan ik eind maart terecht en ondertussen heb ik dus geen mirena. Maar wel klachten! En ik heb geen idee of dat normaal is, want het ding is niet geplaatst. Ik zat maandag op dag vijf van de menstruatie. Het was al bijna weg. Tot na het gedoe. Toen was er behoorlijk wat bloed. Ik ben die ochtend gaan hardlopen. Zonder veel klachten overigens. Vanochtend ook zonder pijn. Het is ook niet echt pijn, maar het voelt zo zeurderig aan in mijn onderbuik. En als er nou wat geplaatst zou zijn, ok.. maar dat is er dus niet. Ik vind dit dus eng.. want hoe kan dit nou? Ik heb ook nog wat licht bloedverlies met slijm. Anders dan normaal aan het einde van de menstruatie. En het lijkt of ik wat druk op mijn blaas voel steeds. Kan het niet plaatsen. Iemand enig idee? Buiten het feit om dat ik toch maar even ga bellen als het morgen niet over is. Het is geen bizarre pijn, maar het voelt niet comfortabel. Ik weet niet....
"ik weet niet"werd huisartsenpost... twee soorten antibiotica en een ontsteking van de baarmoeder. Fantastisch:x Kan niet zeggen dat ik me lekker voel.
Bij mij was het tot 2 keer toe mislukt bij de huisarts. Ik had wel wat zeuren pijn maar dat trok snel weg. Bij de gyn laten plaatsen. Hun hadden eerst een echo gemaakt en toen lukte het in 1 keer zonder veel gedoe. Mijn baarmoeder ligt ook wat naar achteren en er zit daar ook nog eens een bochtje. Maar de gyn had dat al op de echo gelijk gezien. Ze deed dat uitleggen omdat er ook nog een gyn in opleiding bij stond. Had ik ook gelijk wat geleerd Balen dat je een ontsteking hebt! Ik zou een klacht bij je huisarts indienen! Ik hoop dat je snel weer beter voelt! Beterschap!
Beterschap. Ik zit hier ook te twijfelen over een spiraal. Maar ik teijfel gewoon weer even verder na het lezen van dit verhaal. Hier ook een diepliggende BM
Poeh heftig. Ik had bij mijnbaarmoederinfecties echt wel wat meer als een vervelend gevoel. Kroop over de grond en werd opgenomen. Misschien verschil dat dit een andere oorzaak had. Weten ze wel zeker dat t een infectie van de baarmoeder is? Bloed getest? Echo gemaakt? Kweek genomen? Anders zit je dadelijk met een Ab kuur waar je niks aan hebt. Hopelijk doet de gyn beter z'n werk...
Ik mag aannemen dat de arts zijn werk goed doet. Het doet pijn. Maar wellicht ben ik erg op tijd geweest omdat ik de boel canaf maandag al in de gaten hou. Een soort voorgevoel. Ik vertrouwde het niet. Ik had verhoging, pijn, afscheiding..nou ja..alles wat erbij zou kunnen horen. Fijn is anders. Er is geen echo gemaakt en geen bloed afgenomen. Dat hoefde niet. Ik hou het goed in de gaten en sowieso heb ik volgende week een afspraak bij de gynaecoloog. Mocht het slechter gaan trek ik aan de bel.
Ik heb dat ook gehad! Je kan behoorlijk last hebben want ze heeft gewoon zitten porren met dat staafje. Nu is je baarmoeder onrustig.... Dus je kan extra bloed en slijm hebben. Kijk het even een paar dagen aan. O sorry lees nu pas dat je aan de antibiotica zit! Sterkte hopelijk is het snel beter. Wel vind ik dat je erg laat terrecht kan bij de gyn! Ik kon de volgende dag al naar de gyn! Helaas lukte het hem ook niet want bij baarmoedermond was vernauwd. Dus hij verzocht me terug te komen om het onder narcose te doen. Daar had ik totaal geen zin in dus zei nee hoor hoeft niet ram dat ding er maar gewoon in! Uhmmm mocht hij je verzoeken om als het niet lukt onder narcose te doen raad ik je dat van harte aan. Zal de details besparen... Hahaha Succes
Vanochtend bij de gyn. geweest voor controle en onderzoek en alles. Fijn om even alles uit te kunnen spreken en na te laten kijken. Over twee menstruaties wil ze het mirenaspiraal gaan plaatsen. Nu eerst even weer alles tot rust laten komen.