Hier ook begrepen dat een rietjesbeker beter is dan een tuit. Tuitbeker snapt meneer niet, met de rietjesbeker gaat het prima. Hij krijgt alleen water dus qua suikers en tandjes geen advies. De tuitbeker van Nuby lijkt mij wel fijner dan die van de Hema. (Ik kan een handeltje beginnen met al die bekers hier )
Dat lijkt mij wel wat! Vanaf wanneer kunnen ze er ongeveer uit drinken? Nu een 360 graden beker van Avent die in de kast staat, maar zo erg "anti-lek" is die niet. Er blijft water in het gootje zeg maar en blijft dus druppelen. Hij heeft een tuitbeker nooit zelf schuin gehouden, maar nu met rietjesbeker deed hij het vanavond dus wel.
Ik heb hem pas gekocht toen mijn zoon 18 maanden was. Wist niet eerder dat ze bestonden. Maar zie hier regelmatig dat ouders al met 6 maanden een gewone beker aanbieden dus volgens mij moet dit met een jaar te doen zijn. Nog weer even getest. Als je op z'n kop het middelste gedeelte induwt druppelt er water uit. Het gearceerde gedeelte kun je niet induwen.
Thanks @Mythique voor de moeite die je doet Ik ga van de week eens kijken of ze de NUK hier in t dorp verkopen en ff goed nadenken of ik een voordeel zie t.o.v. die andere 360° beker die we al hebben. En anders toch maar eens neuzen voor een rietjesbeker wellicht, hoewel ik vandaag maar weer een vergelijkbaar iets uit de kast heb getrokken en hij daar nou ook niet echt superveel uit krijgt... Zal proberen morgen n foto te postten. Hier idd. ook al heel jong begonnen met een gewone beker aanbieden (meen met 8 maanden), maar vind nogsteeds het nadeel dat als ik m niet help het zo'n knoeiboel wordt én dat ie dan dus over de gehele dag welgeteld nog geen beker vocht binnenkrijgt (uitgezonderd vocht uit groente en fruit).. :s