Wij willen de nieuwe Nuna buggy kopen. Het is je smaak of je vindt m vreselijk, maar wij vinden m geweldig Komen alleen echt niet uit de kleur. Wat vinden jullie? night:
Moeilijk. Vindt de zwarte mooier maar ben altijd bang dat dat zo warm is voor het kindje in de zon (al heb je van prenatal wel een soort kussen voor in elke wagen van badstof ) En anders zou ik voor geel gaan
dat is dus ook mijn twijfel. Ik vind de zwarte lekker neutraal, maar we gaan in juli bv naar zuid Spanje en dan lijkt t me idd zo snel warm..
@Luvv Is er nog iets veranderd aan de nieuwe nuna buggy, t.o.v. het eerste model? Wat betreft de kleur, ik zou het ook moeilijk vinden om te kiezen, vind alle kleuren wel mooi. Maar geel is wel stoer vind ik.
Ja mijn vriend vindt geel ook t mooist en ik vind m ook wel leuk eigenlijk. Model is idd veranderd. Zitting kan nu vrijwel helemaal plat en boodschappenmandje is geloof ik wat groter en Nuna gaf aan dat de wielen ook iets groter zijn. Dat zie ik alleen niet op de foto maar zal wel minimaal zijn dan. Wij hebben gewacht op dit model omdat ik t wel fijn vind dat de zitting een stuk platter kan dan de eerste en dus eerder te gebruiken is en fijner met slapen lijkt me.
Ik vind de zandkleurige het mooist! Waar ga je hem kopen? Ik zie veel online winkels die de Nuna buggy hebben, maar het is nog de oude versie denk ik. Meestal is hij dan afgeprijsd. Bij Babydump staat hij nu ook 169 EUR.
Bij babydump zou ie eind deze maand komen. Ik twijfel nog tussen sand en geel. Nadeel van de gele is dat die pas in juni/juli leverbaar zal zijn. Moet de sand eerst maar eens in t echt bekijken.