Wie heeft ervaring met deze voeding? Ik ga na de geboorte direct starten met flesvoeding. Bij mijn dochter gestart met nutrilon. Dit is bij mij in de buurt helaas heel slecht verkrijgbaar. Nu overweeg ik om te starten met Hero baby nutrasence. Nu wil ik graag weten wat de ervaringen hiermee zijn. Hoe doen jullie kindjes het op deze voeding? Is het geen klonter voeding? Hoe reageren jullie kinderen op de voeding etc. Ik hoor graag van jullie ervaring. Groeten mylo
Geen ervaring. Ik heb het bewust niet gehaald, omdat het duur is en zichzelf nog niet heeft bewezen. Wij zijn, na 2 maanden bv, begonnen met Hero Standaard 1 en dat ging prima. Bij de overgang naar Standaard 2 hebben we gekozen voor Etos/Ah en ook dat bevalt prima (en is ook nog eens goedkoper)
de meeste voeding is online genoeg te verkrijgen. als je graag bij een bepaald merk wil blijven is dat net zo makkelijk. bestel zelf ook online omdat het anders door de winkel apart besteld moet worden dus kan ik het net zo goed zelf doen. ik roer de voeding door met een lange smalle lepel en heb nooit klontjes dus als de klontjes ook het probleem zijn kun je een andere manier van mengen proberen
Ik gebruik etos pas vanaf standaard 2. Hij bevalt hier prima en die van Albert Heijn is precies dezelfde (en iets goedkoper. 6,49 bij ah en 6,79 bij etos).
Wij hebben AH standaard gegeven (is hetzelfde als Etos) maar die vond ik nogal grof en hij plakte heel erg. Dat vond ik raar. In het begin hebben we namelijk Hero Standaard gegeven en dat was heel ander, fijner poeder. We hebben toen een keer Jumbo Standaard gehaald en dat is heel anders, dat is weer hetzelfde als Hero Standaard. Niet plakkerig en lekker fijn.