Hee meiden, mijn vriend doet mee met een poll op facebook waarbij die voor aankomende zondag een gehele poetsbeurt (met een machine) kan winnen voor zijn auto. Nou is het zo dat we de laatste tijd gigantisch veel onkosten aan de auto gehad hebben (en we hebben hem nog maar net 3 maandjes) en het hem zo leuk lijkt als die dit eens zou winnen. Nu is het zo dat we tot vanmiddag ver bovenaan stonden maar helaas is er nu een ander heel actief die iedereen heeft opgeroepen te stemmen op haar auto. Zitten er hier lieve dames op zp die alsjeblieft door middel van 1 klikje op de knop op facebook hun stem willen uit brengen voor ons? Zo ja zouden jullie dan even hier neer willen zetten dat ik jullie en pbtje mag doen met het adres voor de poll waar jullie kunnen stemmen? Ik zal jullie in ieder geval enorm dankbaar zijn en zou het zeker voor me vriend te gek vinden als hij vanavond ziet dat hij toch wint want de poll loopt tot 00:00 en hij baalt nu best dat die op eens achter staat. Liefs Shantii
je mag me ook pb'en! (vind trouwens dat een bericht hier meer invloed heeft dan wanneer je een bericht nalaat op 'het grote stemtopic'. Volgens mij lezen er niet veel mensen in dat topic. Ik toch niet )