Gisteren koffie gemaakt. Jullie kennen het wel. Kleintje ligt net in bed en even een moment voor jezelf op de bank met een heerlijke tas koffie. Koffie is klaar, suiker erin, goed veel melk en je slurpt er even heerlijk aan . Nou echt niet! Die was afschuwelijk!!! In hing bijna boven het toilet van die ene slok! Vriend een bericht gestuurd dat de koffie vies was en of hij nieuwe wilde meenemen van de hema. Vriend stuurde me een bericht dat die koffie nieuw was en een mokka smaak had. Ik dacht nog van "bah die mokka nooit meer" maar hij nam nieuwe koffie mee, de gewone. Nu net wakker, weer koffie gemaakt en ik neem de gewone koffie. Ik slurp eraan en ga weer over mijn nek. "Dit kan toch niet? Dat is nieuwe!!!" Ik kijk naar de melk en zie dat die bus een beetje bol staat en ruik eraan. Ruikt een beetje raar maar niet extreem. Toch maar nieuwe gemaakt met andere melk en die is zoals het hoort. Heerlijk! Wat kan zure melk toch walgelijk zijn! Baaaaah :x Alleen 1 ding begrijp ik niet. Die zure melk heb ik de maandag open gemaakt en gisteren was die al afgrijselijk! Geen idee eigenlijk of ons zoontje die melk de maandag heeft opgedronken. Let ik niet altijd op Maar hoe kan melk zuur zijn als die nieuw is, dicht tot september goed is en nu nog maar 1 dag open staat? Dit heb ik nog nooit meegemaakt dat het zo snel zuur is Zo bedankt voor het lezen. Ik ga aan mijn lekkere koffie slurpen
Ik heb dat eens meegemaakt met melk van de Aldi (gewoon verse melk, geen koffiemelk). Was ongeopend en nog niet over de datum, het stond ook helemaal niet bol ofzo... Maar toch was het helemaal zuur. Maak een fout trouwens, het is niet een keer maar twee keer gebeurd. Nooit meer Aldimelk voor mij dus.
Het andere pak wat ik nu heb opengemaakt is goed tot dezelfde datum dus waarschijnlijk op dezelfde dag geproduceerd. Maar gelukkig is die wel zoals het hoort.
Je kunt met dat pak terug naar de winkel, er zal wel een productiefout geweest zijn en dat zal niet het enigste pak zijn van die batch.
Ja kan dat? Het bonnetje heb ik niet meer. Zal denk ik wel op mijn AH pasje staan in het systeem volgens mij. Maar ik denk dat ik het zo ga laten. Ik had 3 pakken gekocht. De 2 andere pakken zijn goed en die melk kost maar 80cent. Maar toch is het heel erg vies
Tijdens me stap jaren altijd na dorst.. altijd een heel pak melk opdrinken... Totdat ik een keer erachter kwam dat ik zure melk dronk bleeeeeegh
Ohh bah haha! Ik drink geen koffie maar wel melk. Ooit eens aan een beker zure melk gedronken Uuugh!!! Hah tas is inderdaad Limburgs heel veel Limburgers maken die fout. Op zijn NL is het een kop koffie
Dat is echt vies!!! Ik heb het een keer met chocomelk gehad, uit zo'n klein drinkpakje. Had het net gekocht, zit in de trein en neem een slok, bleeehwhhhhh zo zuur!! Heb het toen in een prullenbakje uitgespuugd haha. Leverde me wel wat gekke blikken op, maar no way dat ik het opdronk!