Herkenbaar? Altijd kleding kopen voor je kids en jezelf helemaal wegcijferen? Dat doe ik eigenlijk al jaren.. Resultaat: een verschrikkelijke kledingkast met een bijeen geraapt zooitje kleding.. Maar.. ik vind eigenlijk niets meer echt leuk.. Ik draag na mijn laatste zwangerschap eigenlijk nog steeds mijn positiebroek, omdat die zo lekker zit.. Wat denk je, versleten door het fietsen.. Aan de binnenkant van mijn rechter dijbeen zit nu een gat... Afgelopen 2,5 jaar voor mijn gevoel constant in positiekleding gelopen.. Heel leuk als je zwanger bent, maar nu niet meer. Maar goed, ik moet dus nieuwe kleding. Help! Waar koop ik nou leuke kleding.. Ik snap dat smaken verschillen.. Wat zijn nou echt must-haves, de basic dingetjes? Waar koop jij die? Wat is nou een fijne spijkerbroek? Ik krijg heel graag advies. Uiterlijk en kleding staat bij mij onderaan de ladder, qua aandacht en verstand, dus alle ervaringen laat ik op mij inwerken! Oja, budget: geen broeken van e. 200 ofzo. Dat is echt teveel.
Voor 40 euro hele leuke broeken bij de Zara en H&M en ik vind de kwaliteit goed! Shirtjes leuk bij Zara, Vero Moda, Only en ook niet duur!
ik heb altijd de basic shirts van de lady sting! die blijven mooi en in model! kosten ook maar 12 of 15 euro geloof ik... die van h&m, ter stal en alle andere winkels worden helemaal scheef of heel snel vaal! spijkerbroeken heb ik ook van de h&m, vind de kwaliteit niet super hoor, als je iets meer uitgeeft heb je een betere broek!
1,72 m, gezond bmi, rood haar.. Had hier uitgebreide beschrijving staan, maar die hoeft niet iedereen verder te lezen die op de namen van mijn kindjes zoekt
River island, daar kom ik graag. Je kan er ook genoeg van online vinden. Hun mode is erg up to date en van 'nu'. Het is niet heel duur maar ook niet goedkoop.
Ik zou voor een leuke basic jeans gaan en een andere leuke broek een leuk bloesje (veel zwart wit nu wat ik wel leuk vind!), wat basic shirtjes, leuk jasje en een leuk vest. Dan heb je wel een basis waar je weer even mee vooruit kunt! Als je nog af wilt vallen misschien nu maar 1broek kopen. Shirtjes schelen niet zo snel een maat maar een broek wel. Shopte! En geniet er van!
ik lees even mee, heb precies het zelfde als jou Amy82. in mijn kledingkast liggen echt alleen maar stomme of veel te grote dingen, ik ben na de bevalling zn 35 kg kwijt geraakt dus pas ook amper nog wat... ik zoek ook leuke dingen maar niet iets wat onwijs veel geld gaat kosten ofzo
Heel herkenbaar! Alleen ben ik deze winter al helemaal los gegaan! wilde eerst weer uitstellen, omdat we weer proberen zwanger te raken, maar ben blij dat ik dat niet gedaan heb, want inmiddels ben ik nog niet zwanger! Ik slaag heel goed bij Esprit, hebben vaak 20%korting als je esprit member wordt (gratis). Hun spijkerbroeken zijn heel fijn met hollandse heupen. Ook voor shirts en jurkjes etc slaag ik vaak. Verder hema ook soms hele leuke collectie en h&m, maar ik heb een hekel aan die rommelige winkel, er hangt gewoon veeeel te veel. Vergeet ook geen goeie laarsjes die je bij meerdere kleding kunt combineren. En voor de zomer, kies lekker voor kleur! Veel shop plezier! En heel belangrijk, ga zonder je kinderen en sla de kinderkledingzaken over!!!! Haha, want anders kom je toch weer met kleding voor hun thuis! Neem desnoods een vriendin, zus, moeder oid mee! (Ook al neem ik mijn moeder liever niet mee, want dan kom ik altijd met iets truttigs thuis.
hahaha derde, moest vooral lachen om je laatste zin Nee, neem alleen mijn baby mee, oudste zit op school. Fijn dat jij in de winter al los bent gegaan, maar balen dat het zwanger worden nog niet lukt
Mijn tip: spijkerbroek en een jasje/blazer! 2 basic dingen die je altijd kunt dragen, en deze afwisselen met een shirtje. Als je er een ander shirtje onder draagt lijkt het ineens of je totaal iets nieuws aan hebt. Lekker makkelijk en toch wel modieus
Beste basic is een simpel zwart jurkje : vandaag toevallig nog leuke gezien bij de mango (ongeveer 50 euro) En mijn favo kledingstuk; blazers. Een zwarte moet je in mijn ogen sowieso in je kast hebben. Zara heeft fijne blazers (verschilt tussen 40 tot 80 euro)
Leuk! . Ken je stylefruits op Facebook? Anders even googlen! Die hebben heeeel veel complete outfits ter inspiratie, erg leuk!
Zo herkenbaar! Mijn goede voornemen voor 2014 is dan ook elke maand iets leuks/speciaals voor mijzelf te kopen. En volgende maand ga ik ook lekker kleding shoppen.
Bij Shoeby hebben ze hele fijne stretchjeans in allerlei wassingen,zijn altijd up to date en hip daar. Er hangen ook genoeg leuke shirts,truien en vestjes om mee te combineren. Leuke laarsjes hebben ze ook!
De afgelopen 2 weken heb ik 3 nieuwe spijkerbroeken gekocht en veel truien. Eindelijk na 5 maanden na de zwangerschap. Tot die tijd liep ik dus ook nog in m'n zwangerschapskleding. Het voelt zo heerlijk om weer gewone kleding aan te doen! Dus zeker doen! Zelf heb ik de kleding in Engeland gekocht. In Nederland zou ik zeker aanraden om naar de Esprit te gaan of 's Oliver (zit die in NL?). Veel plezier met shoppen!
He lieverd, Had het elders ook al gemeld. Ik slaag altijd bij miss etam. Ook tuunte heeft wel leuke kleding. Weet alleen niet of die bij jullie in de buurt zit. Of esprit heeft ook leuke dingen. Enne anders word het tijd voor een shop date!