deze foto is niet van mij maar ik gebruik deze om te laten zien hoe mijn test eruit ziet ! de onderste lijkt supper veel op die van mij ik zit nu op 3 dagen voor nod en ben de hele dag behoorlijk misselijk voelt goed !!
Zo zag die van mij er ook ongeveer uit toen ik 3 dagen voor NOD zat, de volgende dag was ie al wat donkerder, nu ben ik officieel 1 dag overtijd en heb voor de fun weer 1 gedaan, en nu knalt ie echt Dus ziet er goed uit!
Nou ik zie de streep wel heel duidelijk als die ook zo is van jou. Gezien je verleden feliciteer ik je heeeel vooooorzichtig!!!
Bekende test Die onderste is mijn test met 11 DPO en die bovenste met 10 DPO. In mijn geval worden de testen dus lichter. Maar ik had mijn test in het testen topic gepost en ze vonden het mooie duidelijke testen. Van mij dus een voorzichtige felicitatie 8)
het is een ietje dunner streepje maar scheelt niet veel en is roze en ruim binnen de tijd al voor dat de controle streep er stond ik hoop het zo het gekke van mij is wel dat ik met ochtend urine minder goed test als met laate middag of avond urine raar he maarja iedereen is anders he
Idiote vraag en heel erg OT, maar hoezo verklaart de gyn jullie voor gek? (Zag het staan in je onderschrft namelijk...; heb zelf ook twee mk's achter elkaar achter de rug na een eerste wel geslaagde zwangerschap)
ze heeft niet veel gezegt alleen dat ik in therapie moet waarom weet niemand en pas als ik daar klaar ben wil ze me verder helpen met onderzoeken ik denk dat ze me te jong vindt stomme PIEP ! maar als ik nu zwanger ben zoek ik een andere gyn
Is niet echt netjes van je gyn...zacht uitgedrukt. Als ik jou was zou ik vragen om een andere gyn en melding van maken hoe ze met jou omgaat, ook al zou ze je te jong vinden, dan nog moet ze haar professionaliteit boven haar eigen mening zetten, en jou gewoon helpen, je bent 20, en het is jong, maar ook niet te jong vind ik, je bent tenslotte geen puber meer.
Hoe bizar is dat! Mag je toch zelf weten als je graag jong moeder wil worden. Idd een andere gyn zoeken, meid!
maar waarom in tharapie?? Ik bedoel, zei ze dat zo maar of is er een aanleiding geweest... Want ik denk dat je leeftijd geen rol zou moeten spelen. Zou dat echt belachelijk vinden!
geen idee wij snappen het ook niet ik heb morgen me eerste afspraak staan ik ga wel gewoon maar ga ook wel vragen waarom ze vindt dat ik in therapie moet
ja ik denk het maar als je zo veel miskramen hebt dat je er dan ook meer mee bezig bent dan iemand die zo zwanger is toch
lijkt mij ook dat je er dan meer mee bezig bent.. en zo gyn mag denken en vinden wat ze wil, maar ze moet pro blijven, die therapie aanraden mag best, maar ze moet je ook gewoon verder helpen maar het kan ook zijn dat ze je therapie aanraad omdat ze denkt dat je emotioneel onstabiel bent ofzo dat kan ook.. maar dan kom ik weer terug op dat dik gedrukte
net clearblue plus gedaan komt me ma ineens mee aanzetten ha ha maar redelijk duidelijke plus ben benieuwd
Laat zien, laat zien! Fotoapparaat bij de hand? Wat lief dat ze daar ineens mee kwam aanzetten zeg! Hopelijk blijft het goed gaan! Voorzichtig gefeliciteerd?!