ok. ik maak een topic open hier. ik ben natuurlijk niet het enige en ik wil lekker klagen haha *misselijkheid *slapeloosheid *verstopte darmen *krampen/ steken *vermoeid je lijk wel zwanger maar dat ben je niet.. oh en vergeet niet de onzekerheid die het brengt als je gelijk begin na het stoppen met de pil te klussen en de vraag hebt of je zwanger bent maar dan toch moeten wachten op een ongi die gewoon niet komt en tests die negatief zijn. nou ben ik niet een van die, want ik voel me veels te rot om nu te klussen dus slaan een hele maand over en hopen dat de klachten snel weg gaan. wie nog meer ontzettend gefrustreerd door ontpillen fase? klaag maar ! haha
HOIHOI, Ja hoor hier ook een klager Ik heb precies dezelfde klachten, je zou bijna elke keer zweren dat je zwanger bent maar nee hoor weer een negatieve test! Nou we geven de moed niet op en blijven lekker klussen (wat natuurlijk ook niet echt vervelend is ) Succes met zwanger worden! Groetjes Tatoetje
Hmmm, deze maand gata het erg goed (maand 2) maar vorige maand was klote! * zere lage rug, bijna voortdurend * zeer stuitje * ongikampen * moodswings * zere borsten
ik ben al in november gestopt met de pil maar heb nog steeds elke maand klachten ! dus nu al zo'n 7 a 8 maanden van de pil af ! en elke maand heb ik toch wel : gevoelige borsten (soms echt heeeeel pijnlijk ) last van me darmen ! steekjes ! vermoeitheid weet ik niet , ik ben al chronisch moe en heel vaak heel chaggie
Ben ook nu 3 weken pilloos maar heb verder nergens last van. Wel moe maar dat ben ik altijd wel.. Maar goed wat nog niet is kan nog komen natuurlijk. sterkte verder met het ontpillen
Ikke ook maar erbij dan. *pukkels! (had ik nooit toen ik de pil slikte) * Langer ongi. * krampjes en steekjes (rond ei das wel positief) * moe ondanksd at ik goed slaap. Geloof dat dat het wel was. Hoop ik hihi
Ik heb ook overal last van, misschien ook ontpillen? Krampen steken slijm tussendoor Misschien is het wel een ei of innesteling geweest, maar denk dat het toch met de pil te maken heeft...
Ik ben al sinds augustus gestopt met de pil en het lijkt erop dat ik nog altijd aan het ontpillen ben. Sta te trillen op m'n benen de eerste dag dat ik ongesteld wordt, een keer 3 maanden tussen 2 menstruaties gehad (met bijhorend plunderen van rekening voor zwangerschapstesten en teleurstellingen....), voel me ook iedere maand zwanger. M'n buik ligt helemaal overhoop; diarree en obstipatie afwisselend, misselijk, doodmoe, pukkels,.... Heb het allemaal (en nog altijd!). Heb 29/8 afspraak bij de gyn voor controle, als het dan nog niet 'normaal' is, moet ze er iets aan doen. Een jaar ontpillen is toch wel maximum, hè! Lieve groetjes!
ja zeker Elke. weet niet hoe je dat zo lang heb kunnen volhouden. als ik na 6 maanden nog last hebt van ontpillen ga ik zeker even controleren wat aan de hand is. oh pukkels wacht ik op nog. het zit er dik in want ik heb al nu een meer vet huid dan normaal. heb ook tijdens mijn eisprong periode ook veel slijmverlies gehad.
Heb altijd een ONTZETTEND droge huid gehad, als ik ze na het wassen niet direct insmeerde, kreeg ik al velletjes. Nu moet ik zoveel poeder opdoen omdat ik blink als een spiegel. Krijg ook terug pukkeltjes op m'n armen net zoals toen ik 14 was! Ben het zoooooo beu! Zeker na vmk had ik gehoopt dat het allemaal wat regelmatiger en normaler zou worden maar nee... pfff....
vind wel erg voor je Elke. Jammer dat je afspraak zo ver weg zit.geen mogelijkheid voor eerder? Ik zou er zelf geen geduld voor hebben.
Pixie, ik heb deze afspraak in maart gemaakt! Dat was het vroegste wat ik kon komen als het niet dringend was. In april heb ik dan via m'n huisarts moeten bellen omdat ik al 3 weken bloedverlies had en toen moest ik eigenlijk ook nog 2 weken wachten! Ben toen teruggebeld omdat er de volgende dag een gaatje was gekomen... Je kan al raden hoe druk ze het heeft! Dit is ook geen dringende situatie, hè...(behalve in mijn hoofd dan.. )
Het wordt bij mij elke maand minder erg.... Eerste maand en tweede maand: Last van borsten Chagerijnig Steken in de zij Deze maand: Misselijk
Ik ben echt net gestopt na 2.5/3 jaar pilgebruik.. ben benieuwd of ik ook last ga krijgen van ontpillen, en natuurlijk wanneer mijn ongi opgang komt, liever niet natuurlijk !
Pfeh, gelukkig ben ik niet de enige die er zo'n last van heeft. Ben nu voor de vierde maand van de pil af en het wordt wel minder nu, maar de eerste 2 maanden waren een drama! -Echt verschrikkelijke moodswings (lachend het leven door en de volgende dag alleen maar huilen) -borsten die mega werden en pijnlijke tepels. -puisten, puisten en nog een puisten -gewichtstoename (niet leuk ) -pijnlijke darmen heel de dag door -zelfs de structuur van mijn haar is veranderd Tja, hoort erbij he, maar leuk is het niet! banjabes
Puisten, en echt JOEKELS! nou had ik ook wel wat puistjes tijdens de pil slikken, maareh....nu..het zijn echt onderhuidse bulten man! niet gezond! Dat is waar ik het meeste last van heb, de rest heb ik nog niet gevoeld, ook gewoon regelmatig ongesteld. Dat was ik ook al toen ik mijn pil nog niet slikte..
Ik ben begin mei gestopt met de pil en had ook allemaal kwaaltjes... - Pijnlijke grotere borsten - Pijnlijke tepels en heel vaak stijve tepels - Pijnlijke/branderige ogen - Veel slijm verlies - misselijk met vlagen - Moe - Menstruatiekrampjes Nu de tweede maand valt het reuze mee de klachten, alleen ben ik nog steeds met vlagen misselijk, pijnlijke onderrug, klein beetje slijm met afvegen, af en toe menstruatiekrampjes, en volgens mij voelde ik 27 juni toen in op de wc zat mijn eisprong maar zeker weten doe ik het niet omdat ik het nog nooit heb gevoeld, maar ik voelde echt iets "knappen"..... Groetjes Nathalie