het viel me laatst al op dat bij martijn zijn tandvlees al begint te bobbelen. maar net zag ik toch echt een wit puntje waar zijn onderste tandje komt, zou het echt nu al kunnen?? ik vind het wel snel! maar ook heel leuk! groetjes nina
hier was t geen puntje maar meer een streppje op die plek. waarschijnlijk is t een talgkliertje dat opgezet is. hier is net t tandje sinds 4 dagen door en t is ook wel vroeg nog voor een tandje al kan t wel tuurlijk.
Ja het kan inderdaad best. Bij ons was het ook een streepje en voordat we een streepje zagen voelden we al een hard randje.
het is echt puntje en zit er nog steeds, het zal wel een talgkliertje zijn, kan dat kwaad? verder voelt zijn mond wel bobbelig, we wachten het af.
nee hoor kan geen kwaad. staat ook beschreven in t groeiboekje van het cb. nikita haar mondje is ook "gebobbeld". is denk ik ook gewoon t structuur van t mondje
Moet je er even met een theelepeltje op tikken.. Een tandje zegt tik. Een talgkliertje niet.. 't zou wel mooi optijd zijn..