Heb me haar blond.gemaakt.... Alleen zit wr een.rode.gloed in voor bij me punten ... Nu heb ik er een as blond in gedaan maar nog zijn me punten rood .. Wat moet ik nou doen om die stomme rode gloed eruit te krijgwn... Nog een kwwr ontkleuren zie ik.niet zitten beetje zielig voor me haar.. Iemand nog een.optie of welke kleur haalt die rode gloed erwel uit...
Eerst even paar weekjes laten. Toen ik lang geleden nog zelf met mijn haar aan het blonderen was, moest het vaak nog een paar wasbeurten uitbleken. Zonnetje erop, om de dag wassen en het rood ging er vanzelf uit. Je hoeft geen zilvershampoo te proberen, dat haalt geel eruit. als het écht te erg is, gebruik dan Head&Shoulders, dat haalt roodpigmenten uit haar. Succes ermee!
Wat had je hiervoor? Rood is namelijk erg moeilijk uit het haar te krijgen en blond is erg moeilijk mooi te krijgen.. Snap dus ook niet dat mensen dit thuis gaan proberen.. Kan zijn dat je voorheen iets van rood/goud in je haar had of dat je zelf veel roodpigment hebt.. Je hebt koele mensen en warme mensen
Ik wel hoor, een beetje kapper kost al gauw heel veel geld, dat heeft niet iedereen. Ik deed het tot een paar jaar geleden ook altijd zelf, simpelweg omdat ik toen de duiten niet had om naar de kapper te gaan.
mijn haar was vorig jaar oranje/geel uitgeslagen; geen idee waarom...had t al heel lang niet geverfd dus dat kon het niet zijn...iig bij mij zat er niks anders op naar de kapper en de boel herstellen (maar goed dat was ook heel mijn haar en niet alleen de puntjes)...
http://94.100.120.144/1309600001-1309650000/1309601601-1309601700/1309601608_5_f9J0.jpeg zo is het nu
2 weken H&S antiroos shampoo gebruiken en daarna toch een nieuwe blondering zetten. En dan weer een astint. Geen goud iig! Ik zou geen zilvershampoo gebruiken, dat maakt bovenaan de haarwortels grijzig, valt alleen maar meer op bij de rode gloed. En lekker de zon in dit weekend! Doet ook wonderen!
denk idd dat dat het beste advies is! Aan de foto te zien heeft er voorheen een kleur in je haren gezeten met veel rood pigment. Dit krijg je zelf denk ik niet opgelost met tips of trucjes.....idd even de tijd geven....veel zon er aan laten komen en over een tijdje weer opnieuw blonderen. Maar eerlijk gezegd vind ik het er niet lelijk uit zien! Je zier alleen goed het verschil tussen het gedeelte wat voorheen gekleurd is geweest en je natuurlijke kleur, die nu voor het eerst behandeld is.