Koelstra binque daily kinderwagen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kinderwens88, 28 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wie heeft er ervaring met deze wagen? Ben zelf ook helemaal weg van de bugaboo cameleon maar deze kwam vorig jaar als beste uit de test en ziet er ook erg leuker en is ook wat beter geprijsd dan de bugaboo.

Hoor graag wat jullie van deze wagen vinden.

Liefs

2. kinderwens88

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niemand hier die deze wagen heeft? Of is het nog een vrij nieuwe wagen??

3. jongmama

jongmama Fanatiek lid

1 jun 2008
    1.476
    0
    36
    Ik zou voor een Bugaboo gaan is kwalitatief echt goed en daarbij als je een bugaboo 2e hands gaat verkopen behoud die zijn waarde heel erg. Bij een Koelstra,teutonia bijv. krijg je er geen cent meer voor terug. Tsja.. niet dat dat nou een reden moet zijn om te switchen van merk natuurlijk maar ik ben meer van Bugaboo's en Stokke's ipv. een Koelstra.

4. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik ken de wagen niet, dus ik kan je helaas ook geen advies geven. Hier de Bugaboo Cameleon gehad en nu de Donkey en ik wil niks anders meer! Goede service en een heerlijke wagen!

5. kinderwens88

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke. Bedankt voor jullie mening. Ik ga sowieso over een tijdje maar eens naar een babywinkel om de wagens te testen. Als er nog meer meiden zijn die ervaring hebben met de koelstra binque daily dan hoor ik het graag.

6. mave1978

mave1978 Actief lid

7 okt 2008
    181
    0
    0
    Papendrecht
    Koelsta is een heel goed merk; het bestaat al jaren! Ik vind de wagen ook erg leuk om te zien. Veel plezier met het uitzoeken van je spulletjes!

Deel Deze Pagina