Hallo allemaal Wij willen met ons gezinnetje baby en dochter van 4 een week weg in januari nu ben ik erg aan het twijfelen tussen meerdal of Vossemeren.. meerdal ben ik een paar jaar geleden een keer geweest. Wat is nou erg leuk voor een meisje van 4 jaar meerdal of Vossemeren? Alvast bedankt
Wij gingen vroeger altijd naar de vossemeren. 2 jaar terug weer geweest sinds 10jaar . Vond er niets meer aan. Geef mij maar het meerdal. Onze dochter heeft daar echt volop genoten toen. Mooi zwembad, dome en de omgeving is ook leuk. Toverland ligt in de buurt dus dat zou ook een leuk uitstapje kunnen zijn.
Dan zou ik naar Meerdal gaan want daar hebben ze een leuke binnenspeeltuin. Vossemeren is ook leuk maar in januari heb je daar niks aan met dat grote meer.
Van deze 2 de vosseneren. Voor de leeftijd van je dochter zijn de hutteheugte en de erperheide meer geschikt vind ik zelf.
Bij de vosemeren is er een indoor piratenbood met zand en een ondiep beekje waar ze in kunnen spelen. Meerdal heeft dan weer een grote klimtoren in de market dome Maar ik zou voor Erperheide gaan met een grote overdekte speeltuin en een mooi zwembad.