Hoi Dames, Vanavond verkoop ik mijn mooie Ikea ektorp banken. De kussens en de hoezen kunnen er simpel af. Alleen onze banken zijn door iemand anders in elkaar gezet Weet iemand zo gauw hoe dat moet of waar ik dat kan vinden? En eventueel welk gereedschap we er voor nodig moeten hebben. Thanks alvast
willen die mensen die banken uberhaut wel uitelkaar hebben en zetten ze niet gewoon in hun geheel in een aanhanger bv. ik weet van ikea dat het eigelijk een keer in elkaar zetten en nooit meer uitelkaar halen !
@ danip; Handig ga ik uitprinten! @ Missymaaike; Ik zal het navragen, is natuurlijk wel van belang als het zo is inderdaad! Ik heb geen idee hoe ze banken komen ophalen. Ik hoop met een aanhangwagen ja, dan kunnen ze er zo in!
Toen ik ze kreeg (nieuw uit de winkel), hoefde ik alleen de poten erop te monteren. Dus ik denk niet dat ze verder uit elkaar hoeven.
ligt aan de maat en soort die je hebt van de bank, hoekbank of de langere banken zijn uit meerdere stukken
Wij moesten ze wel in elkaar zetten. Alle benodigheden zaten daar ook bij. Ik heb Ikea gebeld en ze zeiden dat de banken wel in en uit elkaar gezet mogen worden maar dat de kans bestaat dat de gaten dan groter worden. Volgens mij zijn het een aantal bouten die met zon sleutel losgemaakt moet worden en dat sleuteltje die erbij zat heb ik dus niet meer. Ik hoop dat het in de gereedschapskist ligt
De 2 zits kan niet uit elkaar dacht ik....de poten kunnen er vanaf en de kussens er natuurlijk vanaf maar verder niet volgens mij.