ow mensen heerlijk toch... zingende vogels, de geur van versgemaaid gras, zon (en vast ook weleens regen) t shirts, lekker de was buiten drogen. hmmm ik ben zo zoetjes aan de echte dikke wintertruien ( die ik sowieso niet aan heb gehad) weer op te ruimen, ga deze week of volgende week de kleding van de kinderen uitzoeken. had gister al een pakket voor de oudste gekregen via mp. lekker wassen en buiten drogen. mmmm nog een twee weken en dan is het weer voorjaar! weg dikke sjaals en mutsen. tot hopelijk over een hele lange tijd
Ja heerlijk he. Ik ga zo lekker op de fiets weg. Mijn zoontje werd vanochtend wakker van de vogeltjes.
Jeeejjj!!! Lente!!! Hier kan de was nog niet veilig buiten dat is wel jammer maar echt, je kijkt naar buiten en ziet zon heerlijk idd alle winterspullen in een dood opruimen en het lente spul er weer uit! Ben die winterjas ook zat
Heerlijk hè? Hier hangt de was onder het afdak buiten te drogen. Zon erop en aan het eind van de middag is het droog. Net de tuin opgeruimd, speelgoed uitgezocht en afgespoten, tegels geschrobt en onkruid tussen de tegels weggehaald. Dekbedden hangen heerlijk uit het raam, alle ramen in huis open. Nouja, het beeld is wel duidelijk Gisteren was het ook zulk lekker weer, dus 's morgens met mijn nichtje van een week oud gewandeld. Onze kinderen zijn echte buitenkinderen dus die razen de hele dag buiten om hun energie kwijt te raken
De meteorologische lente is al 5 dagen bezig. Dus gewoon de lente vieren a.s. zondag wordt het, naar verwachting, rond de 17 graden. Rokjesdag begint vroeg dit jaar Hier bij de Karwei allemaal bloemetjes gehaald. Zal ze er vanmiddag met de kinderen in zetten. En de eerste Latte is vanochtend ook alweer gedronken op het terras.
Ik ben er helemaal niet blij mee de eerst wesp heb ok gister in de speeltuin gezien. Is weer een hele zomer binnen zitten
Heerlijk en zondag 17 graden, hier staat misschien al een dagje la roche in de ardennen op de planning
Jaaaa de lentekriebels waren vorige week bij mij al te vinden toen het zonnetje ook al scheen, ik krijg dan altijd de behoefte om alles dan schoon te maken, inclusief de ramen de gelapt Zometeen heerlijk erop uit, het is echt kei mooi weer jeeeeeeeeej
ga morgen als het ook weer zo lekker is mn oudste uit school halen met de bakfiets. is een dikke 20 heen en 20 terug minuten dus lekker ritje
Ja heerlijk! Het staat hier helemaal vol met paarse krokussen wat ik altijd een prachtig gezicht vind. Vanochtend om 06.45 hoorde ik overal merels keihard zingen en de grasmaaier kwam langs. Straks weer heerlijk wandelen! Love it!
Heerlijk!! Zojuist al een heel stuk gewandeld met de jongste en wat had ik het warm in mijn winterjas haha Heerlijk!!
Jaaa, zo heerlijk! Het was vanochtend nog wel erg koud vond ik. Maar nu ga ik ook even lekker een wasje draaien en buiten ophangen
Vanochtend om 6:00 werd ik ook wakker gekraaid, was alleen niet door de vogeltjes, maar door onze jongste dochter die aan het zingen was, is misschien nog wel mooier dan 100 vogels bij elkaar Maar ik heb ook super veel zin in de lente! heerlijk! Gisteren kampeerplaats voor de paasdagen geboekt, nu hopen op veel zon