Boxverhoging kwijt

Discussie in 'De lounge' gestart door Goo, 5 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    Beste lezers!

Ik heb een witte box gekocht op marktplaats.. nu hebben we het een weekje geleden in elkaar gezet maar we missen 1 boxverhoging voor de zijkant om die plaat omhoog te krijgen.

Nu heb ik al contact gehad met die vrouw maar ze zegt dat ze het compleet heeft geleverd.
    Ze gaat nog een keer kijken maar ik denk niet dat ze dat ding zal vinden!

Ik ben nu opzoek naar een mooie oplossing om 1 kant te ondersteunen. Zelf ben ik wel handig maar ik heb de middelen niet om een steun te maken.
    Ook heb ik een aantal baby sites gekeken en op marktplaats zelf maar ik kan er niets op vinden.

Heeft iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?

2. 2 schroeven eronder is het enigste wat ik zo kan bedenken, maar ja als de plaat dan weer moet zakken zit je met die schroef gaten.

Misschien eens bellen met een prenatal of zo of zoeken op internet misschien kun je ze los bestellen

3. lovelyme

lovelyme Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.799
    8
    38
    Misschien een mailtje sturen naar waar de box vandaan komt, merk of winkel of ze je misschien 1 kunnen opsturen

4. Imensa

Imensa Niet meer actief

Een haakschroef.

5. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    Zo is onze box verhoogd. Misschien is dit een idee?

6. Twingia

Twingia Fanatiek lid

7 dec 2013
    1.151
    1
    38
    thuis dingen doen, met de kinderen knuffelen.
    Friesland
    En nog een foto

7. Goo

Goo Bekend lid

24 jan 2013
    791
    0
    16
    @Lovelyme: De box is van markplaats maar er staat geen merk op..

Dank je wel voor de foto's Twenga!

Ik heb precies dit nodig..

Ik heb nu een foto gemaakt van de verhoger die ik al heb en heb mijn lieftallige collega's van de technische dienst op het werk gevraagd of ze dit kunnen maken.

En ja hoor moet het morgen even meenemen naar het werk en dan zal hij het voor mij maken. (HAPPY ME :D )

Deel Deze Pagina