Ik ben op zoek naar femiprim. Dit zijn tabletten wat goed zou helpen bij een infectie down under. Maar kan het nergens krijgen.. Heb meerdere apotheken en drogisterijen gebeld maar die hadden het niet. Canesten kan je wel bij ze kopen, maar bij helpt dat niet echt. Nu lees ik goede verhalen over deze tabletten en ik wil ze graag in de winkel kopen. ( dus niet online ) Misschien weet iemand van jullie waar ik dit kan kopen?
Even googelen op femiprim en je hebt meteen de eerste de beste online apotheek die het aanbiedt . Waarom niet online kopen dan?
Ja geen idee waarom niet online.. Ik heb liever dat ik het gewoon in de winkel kan kopen dat soort dingen. Kan je niet precies uitleggen waarom.. Is meer een gevoel gewoon. Ik zal maandag even de ha bellen. Volgens mij zie ik ook dat het meer in België wordt verkocht.
Haha, er zal een reden zijn waarom ze het alleen online aanbieden... Zal wel niet zo verkocht mogen worden.
Ja misschien, en dat weerhoudt mij ervan om dan dit product online te kopen. Misschien weet iemand hier een beter middel tegen schimmelinfecties dan Canesten gyno?