Hallo allemaal! Ik ben even een vraagje gisteren heb ik een vroege echo gehad met 5 weken en nu zat ik de echo foto eens te bekijken. Maar wat zie je nu eigenlijk. Kan iemand mij het ff kort uitleggen? Zie bijgaande foto. Ps horlogebandje was voor het scherp stellen. Hoop op goede reacties.
Heb een soort gelijk echo het is een vruchtzakje kan niet zien of je er al wat in te zien is dat was bij mij niet het geval op dat moment maar al snel erna wel..Over een weekje of 2 zie je dan opeens een klein boontje en een hartje wat snel knipperd..Zei de vk of gyn dat ze er al wat in zagen of?
Nee, ze vertelde er eigenlijk niets bij. Alleen ziet er goed uit. En hup ik stond weer buiten. Daarom weet ik nu ook niet zo goed wat je eigenlijk ziet. Hahaa nou ja. Het komt vast goed en volgende echo ga ik meer vragen stellen. Bedankt voor je reactie.
hij lijkt op mijn eerste echo. daar was alleen een vruchtzakje te zien. 2 weken later een ukkie met kloppend hartje. .
Ik had met 5,6 dagen een echo (ivm licht bloedverlies) en die zag er ook ongeveer zo uit. Holte en een dooierzak. Week later zag je een klein boontje met een mooi knipperlichtje....