Ervaring inbakeren woombie

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Isis26, Dec 2, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Mijn tweede kindje ligt net zoals de eerste in stuit. De eerste weken na de geboorte had hij vooral in de avond en nacht heel veel moeite met slapen terwijl hij nu echt de makkelijkste slaper is (vanaf 2 maanden eigenlijk al). Achter af denk ik dat dit te maken heeft gehad met zijn stuitligging. Hij werd namelijk rustiger als ik hem zeg maar in de houdgreep nam, op dat moment had inbakeren denk ik wel gewerkt.

Nu de tweede dus ook in stuit ligt wil ik wel een inbakerdoek in huis halen. Wat is jullie ervaring met de Woombie

2. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

Sep 28, 2009
    1,335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik heb de eerste 3 maanden de puckababy gebruikt en ben daarna over gegaan op de woombie.
    ze slaapt er heel goed in want deze zit strakker als de puck. en je hebt een zakje waarbij er druk knoopjes zitten bij de armpjes dus als je kindje klaar is om "los" te slapen kan dat ook met dit zakje.
    ze slaapt nu nog steeds in de woombie maar ben nu aan het afbouwen.
    kortom, hier hele goeie ervaringen ermee:D

3. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Mooi! Vind de woombie er gebruiksvriendelijker uitzien

4. Diamaria

Diamaria Bekend lid

Mar 10, 2009
    586
    0
    16
    De Woombie.. vind m ge-wel-dig!!!:D

Heel vriendelijk! Mijn zoontje werd er meteen rustig van!

Hij huilde veel tussen zijn voedingen door, en was altijd een onrustige slaper, sloeg zichzelf wakker met z'n armpjes.

In de Woombie sliep hij meteen door! :D

Echt een aanrader! ;)

Groetjes! xx

5. Pinkprecious

Pinkprecious Actief lid

Nov 19, 2010
    225
    0
    0
    Ik heb ook super ervaringen met de woombie
    gebruik die voor pasgeborene baby's.
    Nu zit die van mij ook eigenlijk nog iets te wijd maar werkt geweldig
    de eerste x dat ik hem aandeed ik zag hem gewoon ter plekke rustig worden... daarna 2 dagen heerlijk volgens eetschema geslapen ...vervolgens 2 dagen alles overhoop, dat schijnt vaker te gebeuren maar alsnog..als hij eenmaal sliep sliep hij ook goed :) ...eerst werd ie nog wel ff wakker van zn lichaam die helemaal wild ging bewegen...maar dan is t ff troosten terwijl je m laat liggen en dan is het klaar.hij slaapt. en na die paar dagen dat ie moest wennen echt ..is t prima :) alleen eerste half uurtje nog ff maar dat neemt ook al af . verder slaapt hij nu dus prima volgens zijn eetschema met hier en daar een uurtje wakker..maar dan is hij ook gewoon n vrolijk en rustiger ventje :)

geweldige uitvinding dus :) en vind het er stuk fijner uitzien dan het echte inbakeren... hier kan hij wel nog bewegen, en het is ook makkelijker aan en uittrekken natuurlijk :)

6. Isis26

Isis26 Niet meer actief

Wat ik er van verwacht klopt dus wel met jullie ervaring gelukkig. In het begin was mijn zoontje echt onrustig door alle ruimte wat hij had volgens mij. Bij tweede kan het natuurlijk anders zijn maar woombie is niet zo duur en wil hem graag in huis hebben als ik hem nodig heb. Doordat hij nu zo makkelijk is en zelfs na of op vakantie zo makkelijk slaapt denk ik echt dat hij de eerste weken last had van de ruimte omdat hij in stuit lag

7. Diamaria

Diamaria Bekend lid

Mar 10, 2009
    586
    0
    16
    Je kunt nog meer gerust zijn!

De Woombie zit in de top 3 van het beste BabyProduct van het jaar 2010!!! :D

Groetjes! xx

8. lindavg

lindavg Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    1,458
    0
    0
    Verkoopster in speelgoedwinkel
    Hoogvliet
    Hier ook goede ervaring met de woombie.
    Ze sliep er heel goed in de eerste paar weken, daarna ben ik over gegaan op de puckababy maar dat was heel kort want mevrouw besloot heel al snel om te gaan rollen en op haar buik te gaan slapen.

Share This Page