Hai allemaal Ik ben even aan het twijfelen, wat te doen....Ik kan de bugaboo krijgen van mn nichtje..helemaal in goede staat...mooi en nog helemaal oke...maaar zij heeft 2 dochters...tja...zij had spijkerstof met roze kap etc...dus hoe dan ook moet ik al het roze vervangen Nou zit ik te twijfelen of ik al die onderdelen dan los ga kopen(ligbak etc)....OF gewoon een nieuwe geheel in mijn stijl ( liefst grijs met zwart) Wie weet hier wat de prijzen zo'n btj zijn!? van de losse onderdelen?
Gaat het om de cameleon of de bee? Voor de cameleon heb ik namelijk op de site van babymax de losse onderdelen gevonden Aanvullende Bekleding - Baby Max
Het enige wat je hoeft te kopen (als je alleen het roze wilt vervangen) is de (aanvullende)bekleding. Deze kun je ook vaak nieuw op marktplaats kopen voor 50 euro.
Alles wat rose is kun je vervangen voor een nieuwe kleur aanvullende bekleding. Dus een andere kleur combineren bij de Jeans stof. Fabrikant verkoopprijs voor de aanvullende bekleding is 109.95. Maar eventueel op marktplaats zul je die ook vast wel goedkoper kunnen vinden. Je moet dan gewoon zoeken onder aanvullende bekleding Bugaboo Cameleon.
Oke thanks ladies...ja het gaat om de Cameleon..sorry was ik vergeten erbij te zetten... Maar als ik eventueel dat spijker ook niet wil??? dan moet ik wel heel die bak enz kopen toch!?
Dan kun je bijna beter een nieuwe 2e hands kopen wat dat is best wel een duur grapje. Uit mijn hoofd geloof ik dat een reiswieg basis tegen de 100 euro kost, aanvullende bekleing is 109,95 en de basis voor de wandelwagen is ook iets van rond de 100 euro.
En dan krijg je ook nog de boodshappenmand, die moet je er dan ook nog los bij kopen. Ikzelf heb de spijkerbugaboo met roze, spijker en sand aanvullende bekleding. Zo kan ik afwisselen. Via marktplaats is het vaka voor wat minder duur te koop. Leuke van de spijkerstof is dat het eigenlijk overal bij past en ook erg stoer is. Dus waarom een andere kleur als basis kopen? Als je dat zou overwegen kun je beter 2e hands via marktpplaats kopen want dan ben je goedkoper uit. Let dan wel op dat het het nieuwe model is met de klipjes om de duwbeugel te verstellen en niet de schroefjes. De oude modellen worden op marktplaats als net nieuw voor ene hoop geld verkocht en dat zou zonde zijn.