Ik zie mijn moeder niet zo vaak, omdat zij in Frankrijk woont. Ze is nu voor de feestdagen in NEderland en ik zou zo graag echt even alleen met haar op stap gaan. Dus heb ik het idee om haar maandag mee te nemen voor een nachtje weg. Maar ik weet niet zo goed waarheen en wat ik met haar zal gaan doen. Jullie nog leuke ideeen?
Hebben jullie geen gezamenlijke interesses? Zijn jullie van de natuur en buiten zijn? Dan kun je miss lekker gaan wandelen? Of meer van de luxe? Sauna en spa dagje? Shoppen, theater, high thea, uiteten, markt afstruinen etc! Veel plezier!
In Utrecht is er meen ik het China Light Festival... als jullie zoiets leuk vinden kun je het misschien combineren met andere dingen aan die kant (ben niet heel bekend in Utrecht en omgeving)
Ik heb een paar maanden terug met mijn schoonmoeder bonbons gemaakt, in Amersfoort. In hetzelfde zaakje/winkeltje kon je ook macarons maken. Erg leuk.
Workshop zilveren ring maken. Vond ik heel leuk om met mn moeder te doen. Heeft ze gelijk iets unieks wat aan jullie herinnert om mee naar Frankrijk te nemen.