Ik ben natuurlijk naar de dokter geweest en hij heeft overal even naar geluisterd. En als er wat is moet ik ook gelijk bellen. @beautevil ik stuur je zo een pb. @2jees. Inderdaad 'per ongeluk' kun je het wel noemen. Automatische piloot omdat ik in een soort van shock was. Kan mij ook niet heel veel herinneren van het wek. Beetje een blur.
Je bent naar de huisarts gegaan? En hij heeft je naar huis gestuurd met deze klachten en een hoge bloeddruk??
Ja, hij heeft vandaag nog een keer gebeld omdat hij wat meer informatie heeft opgezocht en vroeg nog hoe het nu was.
Ik snap niet zo goed dat je huisarts je niet meteen heeft doorgestuurd naar het ziekenhuis. Ik zou toch kijken of je daar uitgebreider onderzocht kan worden; met een beetje porren en longen luisteren kom je er m.i. niet als er zoveel volt door je lichaam is gegaan. Zeker het geheugenverlies zou mij zorgen baren, om maar te zwijgen van je hart dat een fikse opdonder heeft gehad. Sterkte!
Jeetje heavy zeg. Aangezien je ook delen niet kan herinneren zou ik ook aar het ziekenhuis gaan, apart dat de dokter je ook niet doorgestuurd heeft.
Ik vind het ook vreemd dat een huisarts, die dus niets weet over letsel na blikseminslag, je naar huis stuurt. Zeker niet met wat je zo al vertelt. Ik zou ook denken dat het dan niet meer dan logisch is dat hij je doorstuurt naar het ziekenhuis.
Jeetje heftig hier in de buurt is een paar jaar een jongen overleden toen hij werd geraakt door de bliksem, dit was dus wel gelijk dus niet om je bang te maken oid maar denk wel dat je van geluk mag spreken dat je er nog bent! Ik heb verder geen info er over maar zou als ik jou was echt wel graag wat onderzoeken willen vd huisarts enzo, dan verdiept hij zich er maar in!
Hij zegt dat hij zich er in verdiept heeft. Maar dat je verder gewoon maar moet afwachten. Ik vind het zelf ook allemaal vaag. En weet niet zo heel goed wat ik er van moet vinden. Misschien dat ik dan maar toch de hap bel
Wat een verhaal, ik zou denk ik een verwijzing vragen omdat je aangeeft stukken niet meer te weten(kans op hersenbeschadeging)! En je onregelmatige hartslag is ook niet goed. Dus misschien dat je voor de zekerheid bij de neuroloog en cardioloog langs kunt gaan. Hopelijk valt alles mee, en wat een wonder dat je het na kunt vertellen!
Jeetje wat eng! Ik zou me zeker eventjes extra laten nakijken..sterkte! (Gelukkig was je niet zwanger toen het gebeurde, moet je toch niet aan denken..)
Jeetje zeg! Zou idd toch naar het ziekenhuis gaan, je hart moet sowieso beter onderzocht worden en dat geheugenverlies klinkt ook niet goed... Zou toch ff bellen naar de hap
Bliksemletsel: Letsel door elektrische stroom of bliksem: Merck Manual Medisch handboek Misschien heb je hier nog wat aan? Ik zou me toch ook echt even laten onderzoeken. Ook op gehoor, ogen, etc...tjonge. Sterkte!
wow! ik zou me ook na laten checken in het ziekenhuis. Als iedereen maar naar huis gestuurd wordt, wordt er nooit meer bekend over verschijnselen na een (bijna) blikseminslag