Zoals iedereen zegt, ik zou je ook nog ff laten checken in het ziekenhuis.. Wat ontzettend heftig trouwens... jakkes moet er niet aandenken. Hoe gaat t verder met je? Op je lichamelijke klachten na?
Jeetje wat een heftig verhaal. Je schrijft in je openingspost dat je indirect bent geraakt, maar met al die klachten zou je toch verwachten dat je direct geraakt bent? Ik zou als ik jou was ook niet goed weten wat ik zou moeten doen, aangezien je HA deze beslissing neemt om het aan te kijken. Ik zou iig goed naar mijn eigen lichaam luisteren en als je het niet vertrouwt idd toch de HAP bellen, gewoon voor de zekerheid. Succes
Mijn man, technicus hoogspanning, zegt ook naar het ziekenhuis. Je hebt onder spanning gestaan, kan goed dat je 10 kV door je heen hebt gehad.
Jeetje ik had beter niet kunnen gaan. Wat een l*l van een arts die er zat. Brr. 'Nee dat kan helemaal niet anders was je nu wel dood. Je bent waarschijnlijk gewoon wat geschrokken van de flits.' Toen ik vertelde dat ii vandaag de hele tijd misselijk werd en dat ik daarna mijn hart telkens voel kloppen op mijn borst/schouder en hals. 'Nee dat kan niet je kan alleen je hart aan je polsen voelen. Dat zullen wel wat spiertrillingen zijn.' Ik werd echt volledig de grond ingetrapt. want dat kan natuurlijk allemaal niet.
Nou ja zeg! Wat een eikel van een arts :x. Dus? Je bent nu gewoon weer naar huis gestuurd. Gatverdarrie, ik maak me nu echt plaatsvervangend zorgen hoor. Houd jezelf alsjeblieft goed in de gaten. Misschien vannacht een paar keer de wekker zetten, zodat je zelf en je partner ook kan checken hoe het met je gaat.
Oke.... Jemig ik zou het echt doodeng vinden om te gaan slapen. google zegt dit wanneer ik intyp Kloppend gevoel in de nek Hypertensie, wat is het en wat kan ik eraan doen? en bij in de hals:Hart in keel of hals voelen kloppen | Mens en Gezondheid: Aandoeningen en bij de borst Hartkloppingen: Ik heb last van hartkloppingen | Thuisarts.nl dus het zou door de stress kunnen komen dat je dit zo voelt. Lees vooral het stukje onderaan in die laatste link, wanneer je contact op moet nemen met een dokter.
Pff sommige artsen ..echt vervelend als je zo wordt behandeld. Dat je je hart alleen aan je polsen kan voelen is trouwens complete onzin. Die kan je op veel meer plaatsen voelen.
Ehm..... dat is geen arts man! Die weet echt niet hoe hartkloppingen voelen, dat kan geen arts zijn Klacht indienen hoor, dat kan ecth niet! Maandag sowieso even terug naar je huisarts en door laten sturen naar ziekenhuis, en als je voor die tijd denkt: dit gaat niet goed, dan echt weer bellen. Nemen ze je dan niet serieus, dan toch gewoon zelf direct door naar SEH.
Vreemd allemaal Ik weet niet hoe het is als de bliksem je indirect treft... Maar kan het ook iets anders zijn geweest? Misschien heb je een black out gehad...of... Laat anders het bliksem verhaal eens los en vertel bij een arts wat er is gebeurd. Black out... en de rest. Laat je goed nakijken. En als het een bliksem is geweest dan zien ze dat misschien wel. En als het iets anders was ook.. Paniekaanval heeft namelijk dezelfde symptomen als die jij noemt. Ik herken het namelijk. Ook ineens even weg lijken te zijn..hoorde ook een soort klap..tintelingen, hartkloppingen. In een roes...tijd kwijt dof of gevoelloos, misselijk...
Jeetje zeg wat een bal gehakt. Die neemt zijn patiënten lekker serieus..... Idd van acht paar keer wekker zetten en morgen terug als je er ongerust over bent (dan zit er in ieder geval ook een ander). En het is zowiezo goed om morgen je bloeddruk nog eens te laten opmeten. Probeer ook testjes bij jezelf te doen voor evenwicht, onthouden e.d. dan weet je ook of daar veranderingen in komen. Sterkte.