Heb je jezelf al na gezocht op brandplekken. Daar waar evt. de stroom in en uit je lichaam is gegaan?
Je kan ook 'gewoon'een blackout krijgen op het moment van een inslag natuurlijk he Maar ik zou zeer zeker verder gaan met je klachten en het hele verhaal. Sterkte ermee..
Wat heftig. Waarschijnlijk sloeg de bliksem in vlak in jouw buurt en kwam de spamning via de grond, jouw voeten, je lichaam in. Je hebt onder grote spanning gestaan. Er overlijden mensen aan dus je hebt echt geluk gehad. Waardeloos dat de artsen zo met je omgaan. En een zou echt een klacht indienen tegen de huisartsenpost arts. Maandag je huisarts contacten voor een onderzoek in het ziekenhuis. Je hart etc moet nagekeken worden en je bloeddruk was ook te hoog. Sterkte!!
Het was even zoeken, maar gevonden deze link en dan pagina 7 blikseminslag en letsel Het is wel in het engels.
Het is wel een vervelende situatie nou je eigenlijk met artsen te maken hebt gehad die het blijkbaar minder serieus nemen dan het is of in geval, dan jij ervaart want je maakt je zorgen. In dit geval zou ik toch op mijn strepen gaan staan en vandaag opnieuw de HAP bellen, ik denk namelijk dat je niet veel verder komt bij je eigen huisarts en dat de arts die gisteren op de HAP zat vandaag niet werkt. Bellen en je verhaal weer uitleggen én aangeven dat je gisteren niet serieus bent genomen. Het kan zijn dat je zelf niet overtuigend genoeg bent omdat je je niet lekker voelt en het over jezelf gaat. Neem dan iemand mee die het voor jou kan opnemen en die eist dat je verder onderzocht wordt. Zo kon ik niet genoeg voor mezelf opkomen nadat ik pijn had en bij de HAP terecht kwam na de val van een paard. Die man wilde mij naar huis sturen met wat lichte kneuzingen maar mijn moeder ging daar niet mee akkoord, ik wel. Terwijl ik behoorlijk assertief ben en normaal gesproken prima voor mezelf kan opkomen. Achteraf maar goed want na verder onderzoek bleek dat mijn nier bijna doormidden was en werd ik direct opgenomen en heb 10 dagen mogen blijven. Het is jouw lijf, jij betaalt ziektekosten en jij moet nog een poosje door met dit lijf. Wees er zuinig op Succes en sterkte!
Het gaat eigenlijk een beetje hetzelfde. Nog veel hoofdpijnen, erg snel moe, misselijk, enzo. In heb het idee dat ik wat minder voel aan mijn linkerkant waar ik ook de tintelingen heb. Gisteravond werd hier vuurwerk afgestoken en ik schrok mij zo kapot. :x Ook zijn we even naar de plek geweest waar het gebeurd is. Erg raar
Komen je klachten overeen met de link die ik geplaatst had? Ik zou zeker even kijken en lezen. Ik vind het echt rot voor je. En dan de artsen die het maar bagatelliseren.... helemaal frustrerend.
Als er nog steeds weinig verandert was ging ik echt heel snel naar de hap! Hoe langer je wacht des te meer kans op blijvende schade.
Ik begrijp het aan de ene kant wel, als je door twee artsen weggestuurd wordt met het idee dat je je zorgen maakt om niks zou ik het ook lastig vinden om weer opnieuw actie te ondernemen en zou ik waarschijnlijk hetzelfde doen als TS, wel zou ik maandag even opnieuw contact opnemen met m'n eigen huisarts om aan te geven dat de klachten blijven aanhouden, aangezien de HA heeft gezegd dat TS altijd opnieuw contact op kon nemen bij twijfel en/of aanhoudende klachten. En dan zou ik ook aangeven als de HA het wederom wegwuift of hij niet even voor de zekerheid contact op kan nemen met de cardioloog/neuroloog omdat je je toch erg zorgen maakt. Al zou het misschien beter zijn om vandaag al contact op te nemen met de HAP
Ik ga zeker maandag de huisarts nog even bellen. Wat hier ergens boven ook is gezegd. Het is gewoon frustrerend dat je niet serieus word genomen/ geloofd word. Op een gegeven moment weet ik ook niet zo heel goed wat ik kan doen. Als ik wat vragen over sla, excuses. Vind het wat lastig om het allemaal te verweken in een stuk tekst.
Ben het jou wel eens. Ik heb persoonlijk wat moeite met het verhaal dat de ha het op 20 minuten fietsen ook heeft gehoord. Wil niet twijfelen aan iemand zijn verhaal. En toch doe ik dat.