Ervaring indirect getroffen door bliksem

Discussie in 'De lounge' gestart door Polkadotjes, 12 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

dat is een ding dat zeker is, er waren die dag veel blikseminslagen in die omgeving rond dat tijdstip!
    ik trek TS ook absoluut niet in twijfel.

2. mumija

mumija Niet meer actief

Precies. Ts; ik vind het zeer heftig wat je hebt meegemaakt!!

Meid, ga morgen alsnog naar de huisarts, en als jij er zeker van bent dat je indirect getroffen bent, en je hebt klachten...laat je aub dan niet weer wegsturen!!

Je hebt die klachten niet voor niks! Een teken dat er iets met je lichaam aan de hand is. Je moet op zijn allerminst van top tot teen nagekeken worden.

Denk maar aan dat mannetje dat een batterijtje had ingeslikt, waarvan de moeder ook niet geloofd werd!
    Dadelijk maken ze bij jou ook een verkeerde inschatting en heb jij blijvende schade. Sterkte en beterschap meid!

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt helemaal dit!! En als jij het zeker weet, en je fysiek niet sterk genoeg voelt om er tegenin te gaan, neem dan iemand mee (je man, je moeder, je vriendin) die wel in staat is het voor je op te nemen. Want ik kan me ook voorstellen dat je er "de kracht niet voor hebt" nu zeg maar.

4. kris8

kris8 VIP lid

17 aug 2009
    8.032
    3
    36
    Hoe is het met je TS ?

5. misa

misa Niet meer actief

Jeetje wat heftig voor je zeg! Ik zou ook naar de ha of hap gaan en echt zeggen dat je niet eerder weg gaat als dat je in het ziekenhuis onderzocht wordt. Dit is niet niks.
    Jammer dat zo'n topic dan weer helemaal uit zijn verband getrokken wordt.
    Goed luisteren naar je gevoel. En wat mamabri zegt: neem iemand mee die wel sterk genoeg is om jullie niet weg te laten sturen.
    Sterkte! Ben benieuwd hoe het nu met je is.

6. mumija

mumija Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd hoe het met je gaat ts!
    Heb van de week nog een paar keer aan je verhaal gedacht.

7. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    ondanks mijn bericht kijk ik af en toe ook eens hier of ze nog iets gepost heeft... jammer genoeg meerdere keren per dag online geweest (te zien op haar profiel) maar geen bericht..

is geen verplichting hoor begrijp me niet verkeerd maar gezien er zoveel mensen met haar meeleven is het wel zo netjes iets posten toch ?

8. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
    Ik ben inderdaad een paar nog online geweest. Gewoon om wat luchtigs te lezen, afleiding of privé berichten te lezen/beantwoorden.

Inmiddels naar de ha geweest. En een doorverwijzing gekregen.
    Vanmorgen ben ik bij de neuroloog geweest en heb ik een aantal testen gehad. Daar hebben we 2 afspraken gemaakt voor een EEG en een MRI scan. Dus dat is even afwachten.

9. misa

misa Niet meer actief

Ooh dat is fijn. Succes met de onderzoeken!

10. mumija

mumija Niet meer actief

Gelukkig dat je nu in de onderzoeken zit!
    Maar hoe voel je je nu? Nog hetzelfde of gaat het al wat beter?

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Goed dat er verder wordt gekeken. Wat zei de neuroloog er verder van? Voor zover hij/zij dat nu al kon?

12. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.173
    10.700
    113
    Goed dat je naar de neuroloog geweest bent! Je klachten lijken op een flinke hersenschudding, en de eenzijdige tintels zouden kunnen wijzen op hyperventilatie maar ook op een beschadiging in je hersenen. Je hebt een tijd niets opgeslagen na de knal, wat ook goed past bij een hersenschudding. Dat betekent niet dat je niet een bekende route kan lopen/fietsen. Als er iemand bij is, vertelt die vaak dat iemand maar dezelfde vragen blijft stellen. Ben je ook tegen de grond geslagen, had je bijvoorbeeld vuile kleren?

13. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Hoe gaat het ondertussen?

Deel Deze Pagina