Hier werkt het erg goed.. Tegen krampjes sowieso.. maar ook als die niet goed kan poepen.. Heb nooit verschil in poep gezien trouwens!
Jaa weet ik eigenlijk niet zo goed.. Maar naar mijn gevoel gaat poepen wel beter als ik infacol gebruik. Sowieso snap ik soms niet helemaal waarom hij niet kan poepen, want zijn poep is altijd dun.. maar misschien dat er lucht in de weg zit ofzo..
Hier geen goede ervaring met Infacol. Op aanraden van de kraamverzorgster in de kraamweek mee begonnen. Maar meneertje poepte niet meer. We hadden al een afspraak bij de dokter gemaakt tot ik op internet las dat het verstoppingen kan veroorzaken. Ik ben er meteen mee gestopt en de volgende dag ging hij weer poepen. Wat krampen betreft merkte ik niet veel verschil.
Vandaag sprak ik iemand van het CB en die vertelde dat ze niet bekend was met dat Infacol de poep ook groen maakt. Kan wel komen door hypo allergene flesvoeding. Laat ik dat nu ook gebruiken.... zal dus wellicht daar vandaan komen. Dat ze er vaker van zal poepen kan er wel van komen. Hoe meer poepen hoe minder "vast" het zit en dus hoe minder kramp. Is dus alleen maar goed in het kader van krampjes. Nu is het de eerste 24 uur wel het ergste geweest, nu poept ze niet meer standaard na elke Infacolgift. Gisterenavond nog wel krampjes gehad en vanmorgen zat t ook niet lekker maar niet meer dat hele harde gegil. ik ben er dus best wel tevreden over!
Volgens mijn huisarts kon je het rustig mengen. Wij hebben zelfs de dubbele dosis langere tijd gebruikt voor onze dochter, pas toen de infacol begon te werken en ze al haar lucht kwijt was (haar maag was letterlijk opgeblazen) kon de huisarts voelen dat ze obstipatie had. De stof die in infacol zit die er voor zorgt dat de luchtbellen kleiner worden zit dus ook in frisdranken om de belletjes klein te houden en is volgens mijn huisarts (en voor het gemak heb ik hem gewoon gelooft) onschadelijk.