Hoihoi Heeft iemand ervaring met deze knuffels? Ik wil graag eentje kopen voor de kleine omdat hij moeite heeft met inslapen. Het olifantje vind ik leuker en zachter maar die gaat alleen 15 min. af. Het beertje is net iets luxer die kan je geloof ik instellen 10, 15 of 30 min. timer en de lichtintensiteit kan je ook instellen. Alleen het gezichtje is hard dat vind ik jammer! Het uiltje vond ik ook nog toevallig, die is maar 13 euro en speelt 20 min af. Ook lekker zacht. Iemand tips? Liefs Izabella
Mijn zoon heeft deze, sinds hij 6 wkn is: https://www.mamaloesbabysjop.nl/easidream-ewan-the-grey-dream-sheep-knuffel-met-geluid?gclid=Cj0KCQjw753rBRCVARIsANe3o46bDbJl7eNyDcMQ2Y2OasZYg0o50h4dCbF7Cbctd1W-_fbMTOZ0AqYaAkZoEALw_wcB Hij is er nog steeds helemaal dol op.
Deze zag ik van de week ook bij een kindje. Veel geld, maar denk ik wel de moeite waard. Hij sleept hem overal mee naar toe vertelde zijn moeder en had dan ook geen moeite met slapen elders bv.
Hier heeft mijn dochter ook goed mee leren slapen. Vooral met het hart geluid sliep ze goed in (ook op de opvang). Inmiddels gebruikt ze 'm niet meer, maar ga 'm bij nr.2 zeker weer gebruiken!
Mijn dochter heeft het beertje. Maar niet in bed omdat ik haar daar te klein voor vind. Hij ligt op haar bedrand tegen de muur. Het gezicht is niet mega hard ofzo maar niet echt knuffelbaar. Hij bevalt verder heel goed.
Ik ken vanuit de opvang een jongetje die het beertje had en hij sliep er heel goed mee. De beer lag gewoon naast hem in bed, dus hij knuffelde er niet echt mee. Maar het geluid was voor hem blijkbaar erg rustgevend.