Wat moet ik doen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door yakout, 22 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Hallo dames,

Ik ben gisteren naar het ziekenhuis gebracht omdat ik weeen had die om de 10 sec kwamen maar die waren ook gelijk weg dus ze hielden geen 1 minutt aan. En dat bleef maar zo door gaan de hele nacht en nu weer. Ze hebben me gisteren gewoon weer naar huis gestuurd en heb al 4 cm ontsluiting is dit normaal?? Heb zpoveel pijn dat ik nu echt even niet weet wat ik moet doen wat kan ik doen hebben jullie hier ervaring mee?

Liefs yakout

2. randi

randi Niet meer actief

als je gisteren al 4cm had en een hele nacht dit aan gehouden heeft zou ik als ik jou was toch de vk gaan opbellen of weer naar het zh gaan en eisen dat je blijft want die 4cm kan nu wel iets meer zijn

3. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    ja he ze nemen niet eens op dei sukkels ben de hele tijd aan het bellen en daarbij was ik vergeten te zeggen ze konden me vliezen gisteren niet doorprikken het lukte gewoon niet ze deed der best ook eigelijk niet na 1 min was ze al zogenaamd al klaar dit kan toch niet

4. 4days

4days Niet meer actief

Ik zou gewoon eisen dat ze naar je komen kijken hoor, en als je het niet meer uithoudt eisen dat je naar het ziekenhuis mag! Niemand anders kan weten hoe jij je voelt en hoe je eraan toe bent!

5. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Heb der eindelijk te pakken kwam ze weer met die verhaal van als de wee niet langer dan 1 minuut duurt dan zorgt dat ook niet voor verdere ontsluiting bla bla en nu heb ik zo een afspraak en dan gaan ze me weer strippen zij ze dus ja ze zoeken het maar uit dit is niet vol te houden

6. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.050
    2.186
    113
    Brabant
    huh? die weeën hebben toch ook gezorgd voor 4 cm? nou ik hoor wel raardere verhalen. zou zomaar kunnen dat je al veel verder bent hoor!
    Sterkte meid!!!

7. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    Ja dat begrijp ik ook eigelijk neit ik zie het zo wel vertrouw ze voor geen meter

8. randi

randi Niet meer actief

veel succes meid enneuh vertrouw op je gevoel en laat je absoluut niet afschepen. ook al moet je der amok voor maken je kindje is nu het belangrijkste en daarbij.. jij betaalt dus jij bent klant en ze zeggen klant is koning :D veel succes ermee

9. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
    ben net even gegaan ze zou me strippen heeft ze niet gedaan ze zij je hebt nu al veel pijn dat gaan we niet forceren boel shit dat heb ik der gewoon gezegd en verder nog steeds 4 cm ontsluiting de weeen zijn er nog wel voel het verder echt onder in me buik maar ze houden niet meer dan 25 sec aan ze moesten echt 1 min duren en ze kwam vanavond langs om een slaappil te brengen omdat ik vanacht geen oog dicht doe van de weeen ben echt op en daarbij verlies ik op dit moment erg veel slijmpropen en slijm draden dus heb geen idee hoe lang dit nog kan duren heeft iemand nog tips hoe iok deze stommme verloskundige kan strikken om me toch door te zeten naarhet ziekenhuis en wederom probeert om me vliezen te breken??

10. yakout

yakout Actief lid

16 sep 2008
    252
    0
    16
    Secretaresse
    Rotje Knor
  11. randi

randi Niet meer actief

weet niet hoe het gaat in nederland maar hier ga je gewoon naar spoed en als ze zeggen van je kan nog naar huis een beetje toneel spelen vb huilen en zeggen dat je niet durft, je echt doodslecht voelt etc wees maar zeker dat ze je bij ons niet laten gaan dan maar naar wat ik hier al gelezen heb gaat het er in nederland anders aan toe? andere vk bellen mischien?

12. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Wat raar, ik had ook hele erge onregelmatige weeën (vanaf zaterdagmiddag) en toen ik zondagmiddag (tegen drieën) even langs kon komen voor controle mocht ik gelijk blijven, omdat ik ook 4 centimeter ontsluiting had, met nog steeds onregelmatige weeën. Misschien dat het bij mij anders was omdat ik ook in het ziekenhuis liep voor mijn controles en niet bij een reguliere verloskundigenpraktijk....

In ieder geval wil ik je veel sterkte wensen en ik hoop dat je spoedig je kindje in je armen hebt.

13. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik vind het maar raar...hier is het zo dat als het niet meer te houden is, ik naar het ziekenhuis kan voor een ruggeprik.

14. muis26

muis26 Fanatiek lid

hihi sorry hoor ik moet even lachen om je ''boel shit'' :D

maar klote he als mensen je niet serieus nemen, terwijl je zelf al zo onzeker bent!
    Ik ben ingeleid in het ziekenhuis, rond 9 uur ofzo... en om 11 uur kreeg ik al heel erg het gevoel of ik moest poepen.

dus ik zei dat tegen die verpleegkundige en die wimpelde mij elke keer af en zei, ach meid het is je eerste dat gaat niet zo snel hoor! wees maar niet bang blablablabla...... de verloskundige zou rond de middag (uur of 1) komen om te kijken hoe ver ik was.

op een gegeven moment zei ik tegen mn moeder en vriend, ik kan niet meer er moet nu iemand komen het gaat veel te snel! hebben ze mijn verloskundige opgepiept en die is toen meteen gekomen... bleek ik al 7 cm ontsluiting te hebben! Sam is om 10 voor 1 geboren. dus als de verlos daadwerkelijk om 1 uur was gekomen was ze mooi te laat geweest!

maar je gaat aan jezelf twijfelen op zo'n moment, omdat ze denken het beter te weten, maar geloof me, met een bevalling is je eigen intuitie de beste verloskundige die je kan hebben! :)

anders gewoon naar de ehbo gaan en zeggen dat je niet meer kan en zoveel buikpijn hebt en dat ze zeggen dat het nog niet is begonnen en je heel bang bent. vooral niet thuis gaan piekeren dat is helemaal niet goed voor je,

sterkte!! hoop voor je dat het goed komt

Deel Deze Pagina