Krampen en testen blijven negatief..frustratie!:(

Discussion in 'Zwanger worden' started by Tilleke, May 20, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden!
    Ik zit nu in de tweede ronde en ben sinds dinsdag begonnen met ovulatietesten (sensitest midstream) sinds gisteren heb ik best wel krampen en steken heel de dag door bij mijn baarmoeder en liezen in de buurt. Ook heb ik sinds eergisteren vruchtbaar wit/eiwit achtig rekbaar slijm. Alleen de ovulatietesten blijven negatief..en dan echt Omo wit. Hoe kan dat nou?! Ik voel gewoon dat er iets aan zit te komen..
    Het frustreert me best wel :(
    Vorige maand had ik rond dag 19 mijn eisprong. Ik zit nu op dag 16 maar als ik nu nog steeds Omo witte ovu testen krijg lijkt het me sterk dat rond die dag weer mijn ei zal zijn of kan dat alsnog?
    Pff word er een beetje wanhopig van..

2. candle85

candle85 Actief lid

Jun 19, 2015
    484
    67
    28
    Het kan als nog dat je dan wel je eisprong hebt. Ovulatietesten hoeven niet perse op te lopen, ze kunnen ook ineens pieken. Bij mij gingen ze op en af en ineens een knaller. Het kan goed zijn dat je cyclus nog goed op gang moet komen. Weet je zeker dat je de vorige ronde al een eisprong heb gehad? Het kan best dat die nu nog wat later komt. Ik heb zelf pas op dag 21 mijn eisprong. Ik snap je gevoel, je wilt graag een streepje zien. Succes! Ik hoop dat je snel een streepje hebt. Ik heb trouwens zelf geen ervaring met de ovulatie testen die je gebruikt. Ik gebruik ze van zwanger en kids.

3. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Thanks manonns. Ja ik had toen ook opeens een positieve ovulatietest en ook heel veel krampen en steken dus moest haast wel bijna mijn eisprong zijn. Ik werd vervolgens 5 mei ongesteld dus volgens mij is mijn luteale fase ook niet 14 dagen maar wat korter.
    Ik hoop het ook zo! Zou niet weten waar de krampen anders vandaan komen..

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je laatste cyclussen zijn dus allemaal 31 dagen geweest of ben je net met de pil gestopt?

Ook hoeft niet elke cyclus je eisprong rond dezelfde dag te komen. Het kan een paar dagen verschillen als je een vrij regelmatige cyclus hebt.

Die krampen/steken die je voelt, is de laatste groeispurt van je follikels waarna na een aantal dagen je eisprong plaatsvindt waar je veelal niks van merkt. Kan dus heel goed zijn dat morgen of overmorgen je wel een knallende ovulatietest hebt!

5. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Thanks be happy!
    Dit is mijn 2e ronde sinds het stoppen met de pil. Bij mijn vorige zwangerschap had ik ook meteen een cyclus van 31 en 30 dagen en toen zwanger. Ik merk dat ik nu deze ronde net als vorige maand die krampen rond dezelfde periode kreeg. Ik wist inderdaad niet dat je ei elke cyclus een andere dag kon springen..dacht dat dat dan altijd ongeveer dezelfde dag was..dat kan misschien een reden zijn. Ik heb nu inderdaad echt die krampen en last van mijn onderrug. En wat meer geprikkeld..maar kf het daar aan ligt..😉

6. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Ik zat nog eens na te denken..kan het
    Misschien ook zijn dat ik mijn positieve ovulatietest ook gemist kan hebben? Ik heb vandaag en gisteren beide dagen rond half 12 in de ochtend getest. Op dinsdag en woensdag 's avonds rond half 8/8u omdat ik moest werken die dagen en overdag niet ging. De krampen worden wel steeds erger en vanavond ook gevoelig tijdens het seksen..
    Wat denken jullie?!

7. Tilleke

Tilleke Actief lid

Mar 9, 2014
    379
    0
    16
    Nog iemand die dit herkent??
    Had vanmorgen een ovu test gedaan en die was wel wat donkerder dan de streepjes van dagen daarvoor maar nog niet positief. Vanmiddag nog een x getest en toen was het streepje weer lichter. Voel echt duidelijk krampen en een stekende pijn in mijn rechter lies en net op de wc zag ik dat ik echt helder draderig slijm had..neem aan het vruchtbare slijm. We hebben het gisteren avond en vanmorgen gedaan..wat zeggen jullie..gewoon komende dagen ook nog doorklussen? Aangezien de ovulatietesten nog niet positief zijn..

Hoor graag van jullie meiden!

Share This Page