wat is normaal voor kleuter gedrag van 4 a 4,5

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door mamajojo79, 9 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajojo79

mamajojo79 Fanatiek lid

2 jun 2012
    1.443
    6
    38
    Beneden NL
    Mijn dochter van juli 2011 is laaste weken en nú ook vreselijk brutaal en losgeslagen. Niet luisteren. Grote mond en ls ze gecorrigeerd word gaay ze slaan tegen deuren schreeuwen en zich verzetten.....iets wat ik meer herken bij een puber van 15

Mama ga zelf naar de gang
    Ik ga niet!!!
    Whaaaaa stommerd

Ik schrik ervan.

Ander moment is ze poeslief. Ze is heel pienter maar kan me bijna niet voorstellen dat ze me manipuleert hiermee 😵

2. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Ik ben bang dat het de sinterklaas gekte is geweest. Zal vast rustiger worden nu het voorbij is. Hier begint het al beter te gaan.

3. cactusje

cactusje VIP lid

12 feb 2015
    6.752
    1.993
    113
    ik denk dat zolang kinderen nog thuis wonen er altijd fases komen waarin ze grenzen aan het aftasten zijn en proberen op te rekken.
    ik ben 2 en zeg nee
    peuterpuber
    kleuterpuber
    pre puber
    echte puber.
    oudste gaat hier nu richting pre puber..
    adem in adem uit...

4. misa

misa Niet meer actief

Hier herken ik het ook wel deels. Zeler op die leeftijd toen. Brutaal, grote mond, zusje slaan/schoppen, deuren gooien, schreeuwen, huilen om alles. School wat heel vermoeiend was/is en de leeftijd denk ik... En nu ook zeker weer Sinterklaas.......!

5. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Mijn zoontje heeft dit ook gehad een week/anderhalve week lang.. Denk echt dat het met de sinterklaas spanning/drukte te maken heeft.. Nu gaat het wel weer beter met m, gelukkig :p

6. Krissiefeur

Krissiefeur Bekend lid

27 nov 2010
    811
    0
    16
    Oncologieverpleegkundige
    Haarlem
    Herkenbaar! Hier ook dwars en boos. Veel en snel huilen en zin proberen door te drijven. Ben bang dat het hier nog ff duurt... sinterklaas naar huis maar 1 januari wordt ze 4 en mag ze naar school! Allemaal spannend...

Deel Deze Pagina